۰۷ دی ۱۳۸۹ - ۰۱:۲۵
کد خبر: ۹۴۱۳۱
حجت الاسلام جوشقانیان:

حماسه 9دی طومار فتنه گران را درهم پیچید

خبرگزاری رسا ـ عضو هیات امنای مؤسسه روایت سیره شهدا تاکید کرد: ملت ایران در نهم دی ماه سال گذشته، ضرب شصتی به فتنه گران و استکبار جهانی زد که هیچ گاه از یادشان نخواهد رفت.
حجت‌الاسلام حسين جوشقانيان


حجت الاسلام حسین جوشقانیان عضو هیات امنا مؤسسه روایت سیره شهدا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با گرامیداشت حماسه ملت ایران در نهم دی ماه سال گذشته، به تحلیل این حماسه پرداخت.

وی با تحسین وفاداری ملت به آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری تاکید کرد: ملتی که از آگاهی و شعور بالایی برخوردار باشد، در هر صحنه ای که نیاز باشد حضور خواهند یافت و وفاداری خود را نشان خواهند داد.

حجت الاسلام جوشقانیان با بیان اینکه ملت قهرمان ایران تابع ولی فقیه و مقتدای خویش هستند، تاکید کرد: در حوادث بعد از انتخابات به ویژه هتک حرمت عاشورای حسینی، مردم وقتی احساس کردند دشمنان داخلی و خارجی دست به دست هم داده ند و مشرکان، آمریکا، صهیونیسم، انگلیس و اصلاح طلبان که در واقع به دنبال افساد بودند، تا پای جان به میدان آمدند و نشان دادند که در دفاع از ولایت و انقلاب حاضر به انجام هر کاری هستند.

عضو هیات امنا مؤسسه سیره روایت شهدا حماسه نهم دی ماه را اوج بصیرت و تبلور آگاهی سیاسی و اجتماعی ملت ایران توصیف کرد و ابراز داشت: مردم در این روز مقتدرانه به میدان آمدند و با خروش جانانه خود فتنه گران و دشمنان را سرجای شان نشاندند.

حجت الاسلام جوشقانیان تاکید کرد: مردم عزیز ما منتظر دستور رهبری بودند، حلم و کرامت رهبر بود که اجازه نمی داد مردم به میدان بیایند، والا مردم در یک لحظه کار فتنه گران را یکسره می کردند.

وی بیان داشت: در نهم دی ماه مردم چنین ضرورتی را احساس کردند و با حضور پرشور و آگاهانه خود ضرب شصت محکمی به فتنه گران، استکبار جهانی و ایادی داخلی شان نشان دادند که هیچ گاه از یادشان نخواهد رفت.

این محقق علوم اسلامی تاکید کرد: روز نهم دی صحنه تولد مردم نبود، بلکه صحنه بروز بصیرت و بیداری مردم بود، به خاطر شرایط نفاق مردم با هوشیاری شرایط را رصد می کردند و با حماسه خود در اردوگاه دشمن هراس خاصی را ایجاد کردند و طومار فتنه گران را درهم پیچیدند.

حجت الاسلام جوشقانیان تصریح کرد: مردم ما همواره بصیرت داشته و دارند و خوشبختانه در ادوار مختلف از ارزش های دینی و انقلابی حراست و پاسداری کرده اند. /924/ت302/ع

ارسال نظرات