۰۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۹۳۹۲۶

مسابقه بزرگ شعائر حسینی در اهواز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون اجرایی موسسه فرهنگی محبان ولایت، از برگزاری مسابقه بزرگ «شعائر حسینی» در اهواز خبر داد.
کتاب شعائر حسيني، نوشته آيت الله موسوي جزايري
اصغر غیبی، معاون اجرایی موسسه فرهنگی محبان ولایت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری مسابقه بزرگ شعائر حسینی همراه با اعطای 72 هدیه ارزنده در اهواز خبر داد و گفت: این مسابقه از ابتدای دهه دوم محرم آغاز شده و آیین اختتامیه آن اربعین حسینی (ع) برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که سؤالات مسابقه یاد شده از کتاب شعائر حسینی استخراج شده است، اظهار داشت: این کتاب که به قلم آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان نوشته شده، زوایای پنهانی از حادثه عاشورا و برکات بزرگداشت آن روز را آشکار کرده است؛ از این رو مردم با شرکت در این مسابقه افزون بر بهره مندی از جوایز ارزنده آن با ناگفته های فرهنگ عاشورایی آشنا می‌شوند.

مسؤول برگزاری مسابقه شعائر حسینی، خاطر نشان کرد: این کتاب در قطع جیبی به شمارگان 100هزار نسخه به همراه برگ سوالات مسابقه، از سوی این موسسه به چاپ رسیده و در مناطق مختلف اهواز منتشر شده است.

معاون اجرایی موسسه فرهنگی محبان ولایت، به چگونگی شرکت در این مسابقه اشاره و خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند شماره های گزینه های صحیح را به صورت عددی پنج رقمی و بدون ذکر نام، تا روز اربعین حسینی، به شماره 30004808103000 پیامک کنند.

غیبی، در پایان یادآور شد، این مسابقه تا چهلمین روز شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، ادامه دارد و اسامی برگزیدگان این مسابقه به قید قرعه در مناسبت های مذهبی آینده، اعلام خواهد شد./945/پ202/ص
ارسال نظرات