۲۸ آذر ۱۳۸۹ - ۰۱:۲۴
کد خبر: ۹۳۳۸۲
حجت الاسلام آشتیانی:

نباید سر سوزنی در حفظ نظام و ارزش ها کوتاهی کنیم

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی حفظ نظام اسلامی و ارزش های دینی را وظیفه ای همگانی دانست و کوتاهی در این راستا را غیر قابل پذیرش خواند.
حجت الاسلام محمد رضا آشتياني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد رضا آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در جلسه شورای اداری استان قم که با حضور تولیت آستانه مقدسه کریمه اهل بیت(ع)، استاندار و مدیران قم در تالار معصومیه استانداری برگزار شد، با تسلیت ایام عزاداری امام حسین(ع)،به تبیین و تحلیل اهداف قیام سرور و سالار شهیدان و ابعاد حادثه کربلا پرداخت.

وی در ادامه سخنان خود، انقلاب اسلامی ایران را نشات گرفته از قیام امام حسین(ع) دانست و تصریح کرد: نظام مقدس اسلامی در راستای تقویت قیام امام حسین (ع) فعالیت می کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، از برگزاری باشکوه و حضور آحاد مختلف جامعه به ویژه نسل سومی ها در مراسم سوگواری و عزاداری اباعبدالله الحسین، قدردانی و خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال عزاداری های اباعبدالله الحسین (ع) با وجود توطئه های دشمنان ، پرشورتر از سالیان گذشته برگزار شد.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی نعمتی الهی است و همه باید قدر آن را بدانیم تاکید کرد: همه باید برای حفظ و تقویت نظام اسلامی تلاش کنیم و سر سوزنی در راستای انجام این وظیفه و رسالت مهم کوتاهی نکنیم.

حجت الاسلام آشتیانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: خداوند این مسیر را برای هدایت بشر قرار داد تا منحرف نشود و ما نیز نباید در این مسیر کوتاهی کنیم و باید با تمام توان پاسدار ارزش ها و انقلاب باشیم. /924/پ203/ص
ارسال نظرات