۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۹۱۶۲۵
حجت الاسلام آشتیانی:

انحراف از مسیر ولایت، لغزش و تباهی را به دنبال دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، تمسک به ولایت را رمز سعادت و نجات انسان ها دانست و انحراف از این مسیر را عامل لغزش و تباهی عنوان کرد.
حجت الاسلام محمد رضا آشتياني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، شنبه شب در نشست مشترک اعضای انجمن های اسلامی استان و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در سالن اجتماعات این نهاد حوزوی برگزار شد، با تبریک عید غدیر و دهه ولایت، این عید بزرگ را از مهم ترین اعیاد امت اسلام دانست.

وی تمسک به ولایت را رمز سعادت و نجات انسان ها دانست و بیان داشت: در این چاه ویل دنیا و امواج پی درپی اگر به ریسمان ولایت تمسک نکنیم و دست به دامان اهل بیت(ع) نشویم، دچار لغزش خواهیم شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افرادی بودند که ابتدا در این مسیر قرار داشتند، اما به دلیل انحراف شان دچار سقوط و تباهی شدند و ما باید بدانیم حتی یک لحظه بی توجهی نسبت به این مساله نیز موجب لغزش های فراوانی خواهد شد.

وی انجمن های اسلامی را از جمله بازوان پرتوان نهضت انقلابی امام خمینی(ره) در جریان سرنگونی رژیم پهلوی ذکر و تصریح کرد: انجمن های اسلامی، مجموعه ای پرتلاش و تاثیر گذار در جامعه هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در بخش دیگری از سخنانش به سفر اخیر رهبر فرزانه انقلاب به شهر مقدس قم اشاره کرد و گفت: حضور ایشان در شهر خون و قیام دربردارنده دستاوردها و برکات بسیار فراوان بود و توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

حجت الاسلام آشتیانی سفر مقام معظم رهبری به استان قم را بسیار بابرکت توصیف و تصریح کرد: دستاوردها، برکات و آثار مثبت این سفر به یاد ماندنی منحصر در امور مادی و عمرانی نبود و استقبال پرشور و حماسی که مردم از مقتدای خویش داشتند، بسیار حائز اهمیت و دشمن شکن بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی، نقش قم را در مقابله با توطئه های دشمنان بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: امروز دشمنان و استکبار جهانی می خواهند به پایگاه انقلاب در شهر قم، ضربه بزنند و از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند، اما قمی ها با بصیرتی که همواره داشته و دارند جواب مستحکمی به دشمنان و بدخواهان نظام می دهند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عظمت و جایگاه نظام اسلامی، به تبیین رسالت افراد برای حراست از انقلاب پرداخت و گفت: امروز مسؤولیت ما در برابر حفظ و حراست از انقلاب اسلامی بسیار سنگین شده است و باید رسالت خود را به خوبی انجام دهیم.

وی، ملت ایران را عاشق انقلاب و ولایت فقیه خواند و با تحسین وفاداری فوق العاده آنان به مقام معظم رهبری تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی علاقمندی مردم سایر کشورها به معارف اهل بیت(ع) نیز فزونی یافته است. /924/پ202/ج
ارسال نظرات