۰۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۹۱۱۳۹

مسابقه مقاله‌نویسی غدیر در حوزه علمیه خواهران بهبهان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ فراخوان مقاله غدیر در دو بخش «ولایت‌شناسی» و «غدیرشناسی» در حوزه علمیه خواهران طوبی، شهرستان بهبهان اعلام شد.
مقاله نويسي
خانم طیبی، معاون پژوهشی حوزه علمیه خواهران طوبی شهرستان بهبهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: همزمان با گرامی داشت هفته ولایت و غدیر مسابقه مقاله‌نویسی برگزار می‌شود.
 
طیبی گفت: علاقه‌مندان می‌تواند مقالات خود را تا دهم آذرماه به حوزه علمیه طوبی بهبهان ارسال کنند، و در پایان پس از بررسی از افراد برگزیده نیز تقدیر می‌شود.

وی افزود: در بخش ولایت‌شناسی، صلاحیت ظاهری و باطنی، شئون ولایت، ادله امام ولایت، نسبت ولایت با سایر ارکان الهی، ولایت و توحید، جایگاه ولایت در حکومت اسلامی، ولایت‌ستیزی مدرن (جلوه‌های ستیز با مفهوم ولایت در فیلم‌های هالیود)، ولایت‌ستیزی مدرن در فیلم‌های کامپیوتری مورد بررسی قرار می‌گیرند.

معاون پژوهشی حوزه علمیه خواهران طوبی شهرستان بهبهان ابرزا داشت: در بخش غدیرشناسی نیز معرفی کتاب‌الغدیر، غدیر در کتاب‌های اهل‌سنت، غدیر در اشعار قرون ابتدایی، غدیر در فرهنگ ایرانیان، غدیر در فرهنگ ملت‌های متفاوت و شیوه‌های ستیز دشمنان با مسأله غدیر از محورهای این بخش اعلام شده‌اند./945/پ202/ص
ارسال نظرات