۰۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۹۱۰۰۸
رییس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان:

روحانیان اصل وحدت اسلامی را هدف تبلیغی خود قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان، پیشرفت‌های ایران اسلامی را در گرو حرکت حول محور ولایت فقیه دانست.
سازمان تبليغات اسلامي
حجت‌الاسلام حمید برازش، رییس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به جهت‌گیری مبلغان برای تبیین اصل ولایت و توجه به مبارزه با جنگ نرم‌ خاطر‌نشان کرد: مبلغان باید در راستای تبلیغ به اصل وحدت اسلامی توجه بیشتری داشته باشند؛ روحانیان مستقر در مساجد و حسینیه‌ها در این هفته به مسئله امامت و ولایت می‌پردازند و در راستای انتقال پیام غدیر به نسل جوان می‌کوشند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان، در ادامه سخنان خود، با ارایه گزارشی از برنامه های این اداره در دهه ولایت اظهار داشت: باتوجه به اهمیت موضوع امامت و ولایت برنامه‌های متعددی در این هفته با محوریت نسل جوان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام برازش در ادامه افزود: به مناسبت شکر نعمت ولایت جشن‌های باشکوه غدیر به‌صورت محوری در ده مسجد بهبهان با حضور رهروان راه ولایت برگزار می‌شود؛ همچنین بخش‌های فرهنگی تمام ادارات نیز ویژه‌ برنامه‌های متنوعی ر‌ا به مرحله اجرا می‌گذارند.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر جشن‌ ولایت در سطح شهرستان با شور و نشاط خاصی برگزار می‌شود و مردم اهمیت ولایت را در زندگی کنونی خود درک کرده‌اند؛ غدیر، انتصاب امامت و ولایت واقعه بزرگی برای مسلمانان شیعی است که در تکریم آن نیز بیش از پیش می‌کوشند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان، با تأکید بر این که نسل جوان باید بداند هر آنچه به آن می‌بالد از مجرای امامت و ولایت حاصل شده است، خاطر‌نشان کرد: آنچه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران را از دیگر کشورها متمایز کرده، هرم ولایت و امامت است که باید آن را ارج نهاد.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: ولایت هرم و الگوی بزرگی است که امروزه ملت ایران بر دور آن حلقه زده و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری گام برمی‌دارد؛ پیشرفت‌ها و موفقیت‌های ایران اسلامی در گرو حرکت حول محور ولایت فقیه حاصل شده است./945/ت302/س
ارسال نظرات