۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۹۰۹۶۸
نماینده ولی فقیه در سپاه گلستان:

بصیرت و آگاهی مهم ترین سلاح برای مقابله با توطئه های نرم دشمن است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان، با اشاره به این که امروز همه تلاش و سرمایه گذاری استکبار جهانی در جنگ نرم علیه نظام اسلامی خلاصه شده است، گفت: تنها با بصیرت، آگاهی و هوشیاری می توان با شناخت آسیب ها آفت زدایی و انقلاب را حفظ کرد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام یدالله غلامی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان، امروز در اردوی سه روزه یگانی و تمرینی تاکتیکی گردان های عاشورا در شهر کلاله، با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بی تردید وظیفه بسیج پاسداری از انقلاب و نظام است.

وی بسیج را آئینه ی تمام نمای عشق و ایثار دانست و افزود: حماسه و ایثار رزمندگان بسیجی دردفاع عاشورایی هیچ گاه از ذهن ها پاک نخواهد شد.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که بسیج یک نهاد نظامی نیست، خاطرنشان کرد: بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خدمات بسیاری در بخش های مختلف انجام داده که مقابله با تهدید های دشمنان نظام اسلامی تنها بخشی از اقدامات بسیج است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان بسیج را یک نهاد مردمی و خود جوش معرفی کرد و با بیان این که حضور اقشار مختلف مردم در بسیج آزاد است، افزود: هر فردی با هر گرایش سیاسی می‌تواند در بسیج حضور داشته باشد.

وی با بیان این که هفته بسیج یادآوری ثبت برگ های زرین از تاریخ با عظمت و با شکوه حضور بسیجیان در عرصه های مورد نیاز نظام مقادس جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: حضور بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس، آن پیروزی شیرین را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زد.

حجت الاسلام غلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به ناکامی های متعدد دشمنان نظام اسلامی در جنگ سخت افزاری علیه ایران اسلامی، گفت: امروز همه تلاش و سرمایه گذاری استکبار جهانی در جنگ نرم علیه نظام اسلامی خلاصه شده است
و تنها با بصیرت، آگاهی و هوشیاری می توان آسیب ها را شناخت و آفت زدایی کرد و انقلاب را حفظ کرد.

وی با اشاره به این که انقلاب های توحیدی و دینی آسیب پذیرند چون دشمنان زیادی دارند، بیان داشت: تن پروری، انحراف خواص، رفاه طلبی، اعتماد مردم به خواص منحرف و عدم پیروی از رهبری انقلاب از آفت های توحیدی است.

امام جمعه کلاله نیز در این مراسم با بیان این که یکی از معجزات امام(ره) در این انقلاب و نظم تشکیل بسیج بود، گفت: بسیجیان امید نظام اسلامی اند و توقعی از نظام ندارند و دل هایشان برای این سرزمین می تپد./950/پ202/الف
ارسال نظرات