۲۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۹۰۱۵۳
امام جمعه بهبهان:

جایگاه غدیر و امامت ‌عامل رشد و اتحاد جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهبهان گفت: در عید غدیر نظریه امامت تکمیل شد و کافران شکست خوردند؛ باید در این ایام برنامه‌های متنوع و خوبی برگزار شود.
حجت الاسلام خدامي ، امام جمعه انديمشک
حجت الاسلام نعمت الله خدامی، امام جمعه بهبهان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به توطئه‌های دشمنان‌ اظهار داشت: دشمن، فرهنگ ناب تشیع را مورد هجوم قرار داده است؛ از این رو ما نیز باید با انجام فعالیت‌هایی به دفاع برخیزیم و با دفاع فرهنگی توطئه‌های آن را خنثی کرده‌ایم.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه با بیان این که دشمن از وجود ولایت فقیه ناراحت است، خاطر نشان کرد: دشمن ولایت فقیه را آرمانی می‌داند که به میدان آمده و با هستی او بازی می‌کند؛ وجود ولایت فقیه برای دشمن ملال آور شده است.

امام جمعه بهبهان با اشاره به حکومت‌های مختلفی که از روش‌های گوناگون انتخابی و دیکتاتوری ایجاد شده‌اند، بیان داشت: همه حکومت‌های انتخابی نیز نجاتبخش نیستند که یکی از این حکومت‌ها دولت اوباما ا‌ست که با رأی مردم انتخاب شده اما موفق نیست.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهبهان با بیان این که اهل بیت عصمت و طهارت‌(ع) را خداوند انتخاب کرده و خداوند تشخیص داده که چه کسی رهبر امت اسلامی باشد، ابراز داشت: نظریه امامت مبتنی بر کمالات است.

حجت الاسلام خدامی، با اشاره به جایگاه امام خمینی‌(ره) در بین مردم‌ افزود: مردم، امام‌ خمینی(ره) را جانشین ائمه اطهار(ع) یافتند که برای نجات و راهنمایی آنها برخاسته بود.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه عید غدیر، امامت را عامل رشد و اتحاد جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: در عید غدیر نظریه امامت تکمیل شد و کافران شکست خوردند؛ باید در این ایام برنامه‌های متنوع و خوبی برگزار شود./945/پ202/س
ارسال نظرات