۲۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۹۰۱۴۴
امام جمعه ماهشهر:

رسیدگی به نقض حقوق بشر آمریکا نمایشی برای حفظ آبرو است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ماهشهر، باز کردن پرونده نقض حقوق بشر آمریکا از سوی مجمع بین المللی را فقط برای حفظ آبروی این سازمان دانست.
حجت الاسلام غبيشاوي، امام جمعه ماهشهر
حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه ماهشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به این که ادیان آسمانی انسان را جانشین و خلیفه خدا در روی زمین می دانند، اظهار داشت: خداوند تعالی انسان را جانشین خود در روی زمین قرار داده و فرشتگان را موظف به سجده بر حضرت آدم کرد؛ اما متأسفانه در فرهنگ غربی این چنین جایگاهی برای انسان قائل نیستند و با افکار و عملکرد خود، انسان را همچون یک حیوان مادی می دانند.

امام جمعه ماهشهر، به اقدامات مستکبران در کشورهای مستضعف حاشیه خلیج فارس اشاره و تصریح کرد: استعمارگران برای به دست آوردن ثروت مضاعف و گسترش قلمرو خود در سراسر جهان همواره در تلاش هستند تا به کشور های مستضعف حمله و جان و مال و ثروت آنان را به غارت ببرند.

حجت الاسلام غبیشاوی، با اشاره به باز شدن پرونده نقض حقوق بشر آمریکا در سازمان ملل، اذعان داشت: این جریانات برای جلوگیری از اعتراض کشورهای جهان است و باز کردن پرونده نقض حقوق بشر آمریکا فقط برای حفظ آبروی سازمان ملل است.

استاد حوزه های علمیه ماهشهر، در پایان به سفر احمدی نژاد به سازمان ملل متحد اشاره کرد و گفت: تا کنون در سازمان ملل تنها ایران به اقدام های تروریستی آمریکا آشکارا مخالفت کرده است./945/ت302/ج
ارسال نظرات