۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۸۹۲۸۸
آیت الله علوی گرگانی:

کمال حقیقی در گرو عمل به آموزه های دینی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی، ولایت فقیه را یکی از نعمت های بزرگ الهی دانست و بر ضرورت تبعیت آحاد مختلف جامعه از ولی فقیه و مقام معظم رهبری تاکید کرد.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، ظهر سه شنبه، در دیدار با شماری از پرسنل و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شرکت کننده در اردوهای تعالی بصیرت، با اشاره به آموزه های حیات بخش و متعالی دین مبین اسلام تاکید کرد: اگر افراد جامعه بخواهند به کمال و سعادت حقیقی برسند، باید آموزه ها و تعالیم غنی دین مبین اسلام را سرلوحه کارشان قراردهند.

وی رشد معنوی انسان را در گرو عمل به تاکیدات ائمه اطهار(ع) و علما و بزرگان دانست و تصریح کرد: جامعه باید حداکثر استفاده را از بیانات بزرگان ببرد و برای رسیدن به سعادت تلاش کند.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به جایگاه ولایت در آموزه های دینی تاکید کرد: تمام اعمال و رفتار ما تحت اشراف ذات اقدس اله و حضرت ولی عصر(عج) است و ما باید همواره خود را در محضر خدا بدانیم.

وی با بیان اینکه بندگی حقیقی و واقعی خداوند تبارک و تعالی انسان را از ارتکاب محرمات باز می دارد خاطرنشان کرد: انسان اگر توجه داشته باشد که همواره یکی ناظر و شاهد بر اعمال و رفتار او است بیشتر مراقب خود خواهد بود.

آیت الله علوی گرگانی در پایان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را نعمت بزرگ الهی دانست و تاکید کرد: همه باید تابع و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند و به نصایح و توصیه های ایشان و مراجع تقلید عمل کنند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات