۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۸۹۱۳۸
امام جمعه بهبهان:

شهید فهمیده از افتخارات انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهبهان، با اشاره به گرامی‌داشت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده اظهار داشت: دانش آموزان از راه پیوند با بسیج، خود را در مقابل هجوم دشمنان بیمه کنند.
شهيد فهميده
حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه بهبهان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سالروز شهادت شهید فهمیده نوجوان بسیجی 13 ساله اظهار داشت: وجود چنین افرادی برای ملت و انقلاب ما سبب افتخار و بالندگی است.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه بیان داشت: تنها مکتب اسلام و اهل بیت‌(ع) است که قدرت پرورش چنین افرادی را دارد که برای تحقق ارزش‌های الهی و انسانی این چنین جان‌فشانی کرده و از جان خود در راه خدا بگذرند.

امام جمعه بهبهان خاطرنشان کرد: شهید فهمیده اسوه بزرگی برای ما به ویژه جوانان و نوجوانان ما است؛ از این رو امام خمینی‌(ره) این شهید سرافراز را رهبر ما معرفی کردند.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه با گرامی‌داشت روز بسیج دانش‌آموزی تصریح کرد: دانش آموزان از طریق پیوند با بسیج خود را در مقابل هجوم دشمنان بیمه کنند و با بهره‌مندی از ویژگی‌های بارز بسیج یعنی بصیرت، اخلاص و حضور به موقع در عرصه‌های اجتماعی راه آینده خود را با صلابت برگزینند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهبهان، در ادامه با اشاره به روز مبارزه با استکبار جهانی ابراز داشت: تقابل بین حق و باطل تمام شدنی نیست به همین دلیل تا زنده‌ایم مبارزه را در پیش داریم.

حجت الاسلام سلیمانی، مظهر باطل در این زمان را استکبار و شیطان بزرگ آمریکا و همسویان با او به ویژه رژیک جعلی صهیونیستی ذکر کرد و اظهار داشت: ما تا آخرین نفر و نفس به فرمان رهبر عزیزمان در مقابل با آنها با شجاعت ایستاده‌ایم.

امام جمعه بهبهان خاطر‌نشان کرد: تبعید امام در سیزدهم آبان سال 43و کشتار دانش‌آموزان و دانشجویان در سال 57 نمونه بارز دموکراسی دروغین غرب و حقوق بشر ادعایی آنهاست؛ سیزدهم آبان سال 58 سالروز تسخیر لانه جاسوسی نشان داد قدرت آنها توخالی است./945/پ202/س
ارسال نظرات