۰۶ آبان ۱۳۸۹ - ۰۱:۲۹
کد خبر: ۸۸۹۰۹
شهردار قم:

جبران عقب ماندگی های قم نیازمند همت و کار مضاعف مدیران است

خبرگزاری رسا ـ شهردار قم، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره مسائل این شهر و ضرورت پرهیز مسؤولان از اختلافاتی که روند خدمت رسانی به مردم را دچار خلل می کند، جبران عقب ماندگی ها، عمران و آبادانی بیشتر این شهر را نیازمند همت و کار مضاعف مدیران دانست.
مهندس محسن عابديني پور، شهردار قم
مهندس محسن عابدینی پور شهردار قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم اظهار داشت: مردم انقلابی، ولایی و متدین و همیشه در صحنه قم از سال ها چشم انتظار رهبر عزیز انقلاب اسلامی بودند و برای دیدار با ایشان لحظه شماری می کردند.

وی استقبال بیادماندنی و پرشور مردم قم، علما و حوزویان از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را نشان دهنده عشق وصف ناپذیر آنان به رهبری و نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: استقبالی که مردم شریف قم از حضرت آیت الله خامنه ای داشتند، نشان داد که قم همان قم 19 دی سال 42 است.

شهردار قم بیان داشت: مردم قم از ابتدا در رکاب انقلاب و ولایت بوده و هستند و در این سفر نیز حماسه های بی نظیری از پیوند ناگستسنی خود با ولایت فقیه و مقام معظم رهبری را نشان دادند.

عابدینی پور، با تشریح اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری قم جهت استقبال مطلوب از مقام معظم رهبری تصریح کرد: همکاران ما با بسیج کلیه امکانات خود سعی کردند میزبان خوبی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند و خوشبختانه این اتفاق نیز رخ داد.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در سفر به شهر قم گفت: بیانات ایشان در سفر به قم و دیداری که مدیران استان با رهبری داشتند نشان داد که مقام معظم رهبری اهتمام ویژه ای به شهر مقدس قم داشته و دارند و ما باید از این فرصت نهایت استفاده را بکنیم.

عابدینی پور، شهر قم را ام القرای جهان اسلام و تشیع خواند و ابراز داشت: وجود بارگاه کریمه اهل بیت(ع)، مسجد مقدس جمکران، حوزه های علمیه، بیوت مراجع تقلید و مراکز علمی و تحقیقاتی متعدد از قم شهری با مقیاس های جهانی ساخته است.

شهردار قم، آینده این شهر را درخشان توصیف و با اشاره به پروژه های در دست اجرا تاکید کرد: قم آینده درخشانی را پیش رو دارد و در سال های نه چندان دور این شهر مذهبی به جایگاه برجسته و بالای خود خواهد رسید.

شهردار قم با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت همدلی مسؤولان قم برای رفع مشکلات و پرهیز از اختلافاتی که دود آن به چشم مردم می رود بیان داشت: اگر بین مدیران اختلافی نباشد قطعا سود و منفعت آن نصیب شهر و مردم می شود و این مساله ای است که همه ما باید به آن توجه کنیم.

عابدینی پور، وجود برخی قوانین قدیمی و به روز نشده و نگرش متفاوت به پروژه ها و کارهای عمرانی و شهری را عامل بروز برخی از اختلافات دانست و بیان داشت: عقب افتادگی های چندین ساله و متراکم شهر مقدس قم می طلبد که خیزش سریعی برای عمران و آبادانی این شهر برداشته شود و این امر نیز نیازمند همت بلند و کار مضاعف است. /924/ت302/ص
ارسال نظرات