۲۲ مهر ۱۳۸۹ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۸۷۷۱۴
حجت الاسلام آشتیانی:

27مهرماه آفتاب ولایت در شهر مقدس قم طلوع می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم، 27 مهرماه روز ورود ایشان به قم را به طلوع و تابش خورشید ولایت در این استان تشبیه کرد.
حجت الاسلام محمد رضا آشتياني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، عصر روز پنج شنبه در جلسه فوق العاده شورای اداری استان قم که به مناسبت سفر مقام معظم رهبری به این استان در تالار معصومیه استانداری برگزار شد، با اشاره به سفر رهبر فرزانه انقلاب به قم، مردم این استان را مشتاق و بیقرار دیدار رهبری دانست.

وی با بیان اینکه 27مهرماه آفتاب ولایت در شهر مقدس قم طلوع می کند گفت: اقشار مختلف مردم قم بیصبرانه و بی قرار منتظر تشریف فرمایی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هستند و برای زیارت ایشان لحظه شماری می کنند.

حجت الاسلام آشتیانی سفر مقام معظم رهبری به استان قم را بسیار بابرکت توصیف و تصریح کرد: دستاوردها، برکات و آثار مثبت این سفر به یاد ماندنی منحصر در امور مادی و عمرانی نخواهد شد و برکات معنوی و فرهنگی زیادی را عاید قم خواهد کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عشق مردم قم به اهل بیت(ع) و ولایت فقیه زبانزد خاص و عام است ابراز داشت: قم حرم اهل بیت(ع) است و در روایات اسلامی از جایگاهی ممتاز و بسیار برجسته برخوردار است و در حال حاضر نیز همه دنیا چشم به قم دوخته اند.

وی تصریح کرد: در طول دوران انقلاب اسلامی قدم های بسیار خوب و بلندی برای توسعه و عمران استان قم برداشته شده است، اما سفر آتی مقام معظم رهبری زمینه های رشد و توسعه بیش از پیش این استان را فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام آشتیانی، با اشاره به جوسازی ها و فرافکنی های رسانه های بیگانه و محافل ضد انقلاب در خصوص این سفر ابراز داشت: دشمنان مردم قم را شناخته اند و می دانند که ارادت و پایبندی مردم به ولایت فقیه ریشه دار و عمیق است.

وی تصریح کرد: با تشریف فرمایی مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم، اقشار مختلف مردم استقبالی بیادمانی و بی نظیر از ایشان خواهند داشت و به دنیا نشان خواهند داد که وفاداری شان به ولایت فقیه و حضرت آیت الله خامنه ای عمیق و همه جانبه است.

حجت الاسلام آشتیانی با اشاره به سفر رییس جمهور به لبنان و استقبال باشکوه و بی نظیر مردم این کشور از دکتر احمدی نژاد ابراز داشت: سفر رییس جمهور به این کشور اقتدار نظام و مسؤولان را در دنیا نشان داد.

وی ابراز داشت: با وجود تبلیغات دشمنان در خصوص این سفر، به لطف الهی حضور دکتر احمدی نژاد برای دوستان انقلاب اسلامی مایه امیدواری و برای دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی شکننده بود. /924/پ202/ص
ارسال نظرات