۱۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۸۶۶۳۸
با امضای طوماری؛

مبلغان حوزه علمیه خواستار چاپ رساله رهبر معظم انقلاب شدند

خبرگزاری رسا ـ شماری از مبلغان حوزه علمیه قم با امضای طوماری خواستار انتشار رساله رهبر معظم انقلاب شدند.
حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي


به گزارش خبرگزاری رسا، پس از درخواست مکرر مردم از مبلغان سازمان اوقاف و امور خیریه در سفرهای تبلیغی، این مبلغان خواستار چاپ رساله مقام معظم رهبری شدند.

در پی تقاضای مکرر و پافشاری مردم مومن و خداجوی در سراسر کشور از مبلغان اعزامی اوقاف و امور خیریه به سراسر کشور و همچنین نیاز جدی در پاسخگویی به دغدغه امت حزب‌الله، مبلغان اوقاف و امور خیریه طی طوماری از مقام معظم رهبری در خواست اجازه چاپ رساله ایشان را نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، در این طومار آمده است:

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب و مرجع بزرگوار جهان اسلام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای:

به اطلاع آن فقیه یگانه می‌رساند ما فرزندان کوچک شما در حوزه علمیه قم که در فصل‌های تبلیغی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به سراسر کشور اسلامی اعزام می‌شویم با درخواست‌های جدی و مکرر سیل امت اسلامی مبنی بر دریافت رساله عملیه حضرتعالی مواجه هستیم و علاوه بر آن خود نیز عاجزانه و مجدانه این خواسته به حق را که نیاز جدی فرزندان خمینی کبیر است، تکرار می‌نماییم و از پیشگاه آن پیشوای عظیم متضرعانه درخواست می‌نماییم اجازه چاپ رساله عملیه برای بهره‌مندی مقلدان را صادر کرده تا به این درخواست نیازمندانه امت اسلامی در این عصر کنونی که دغدغه منتظران مهدی آل محمد(عج) است توجه شده باشد.

از خداوند متعال فرج مولا، سید و سالارمان امام عصر(عج) همراه با غلبه جهادی ایمان بر کفر جهانی و سلامتی و طول عمر با عزت آن رهبر فرزانه که چونان آفتاب نورافشانی می‌نماید را مسئلت می‌کنیم.

همچنین در این راستا مدیرکل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: این مبلغان با امضا این طومار درخواست چاپ رساله رهبر معظم انقلاب را دارند که مردم به عنوان یکی از نیازهای اساسی خود مطرح کرده‌اند.

حجت‌الاسلام سیدجلال رضوی افزود: 7 هزار و 500 مبلغ اوقاف و امور خیریه برای دیدار رهبر معظم انقلاب لحظه شماری می‌کنند تا ایشان را رویت کنند.

وی افزود: امروز وجود رهبر معظم انقلاب و نائب امام زمان حجتی برای همگان است و پیشرفت و توسعه فرهنگ حقه به برکت ایشان امروزه نمایان شده و استکبار و صهیونیست از شنیدن نام سید علی خامنه‌ای لرزه به اندامشان می‌افتد. /914/د102/ج

ارسال نظرات