۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۸۶۲۲۷
شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان:

اهانت به قرآن دلیلی بر انحطاط و پایان عمر شیطان بزرگ است

خبرگزاری رسا ـ شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان با صدور بیانیه‌ای اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد و اعلام داشت: این جسارت های ابلهانه که هر از چندگاهی در راستای پروژه اسلام ستیزی غرب به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم صورت می گیرد، دلیلی بر انحطاط و پایان عمر شیطان بزرگ است.
مرکز مديريت حوزه علميه خراسان
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان با صدور بیانیه‌ای اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد و اعلام داشت: این جسارت های ابلهانه که هر از چندگاهی در راستای پروژه اسلام ستیزی غرب به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم صورت می گیرد، دلیلی بر انحطاط و پایان عمر شیطان بزرگ است که در برابر منطق جهانی اسلام به زانو درآمده و اینک برای رهایی از کابوس اتحاد و انسجام اسلامی میان مسلمین جهان چنین سناریوی بی فرجامی را بر روی پرده جهانی به نمایش گذارده اند.

متن کامل بیانیه‌ای بدین شرح است:

انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون

اقدام مذبوحانه و ضد انسانی استکبار جهانی در به آتش کشیدن کتاب مقدس و آسمانی قرآن توسط چند مزدور صهیونیسم، به منزله سوزاندن تمامی ارزشهای انسانی، آرمانی و اهانت به تمامی ادیان الهی است که بی شک به منظور تشتت و تفرقه افکنی میان پیروان ادیان الهی طراحی و اجراء گردیده است.

این جسارت های ابلهانه که هر از چندگاهی در راستای پروژه اسلام ستیزی غرب به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم صورت می گیرد، دلیلی بر انحطاط و پایان عمر شیطان بزرگ است که در برابر منطق جهانی اسلام به زانو درآمده و اینک برای رهایی از کابوس اتحاد و انسجام اسلامی میان مسلمین جهان چنین سناریوی بی فرجامی را بر روی پرده جهانی به نمایش گذارده اند.

استکبار جهانی بداند قرآن کریم، این مصحف عدالت و رحمت و پیام آور صلح و مهربانی، هماره به وعده الهی محفوظ و جاویدان خواهد ماند و این رفتارهای گستاخانه و بی شرمانه هرگز نخواهد توانست از روند رو به جلو و تکاملی توجه مردم حقیقت جو در سراسر دنیا نسبت به این کتاب شریف بکاهد.

مسلمانان جهان در صورتی که یکپارچه به دفاع از دین و مقدسات خود برخیزند و متحد اقدام نمایند، می توانند جلوی اهانت ها، جسارت ها، تجاوزات و گستاخی های دشمنان اسلام را بگیرند و از حریم اسلام و مقدسات آن دفاع نمایند. چنان که این بی حرمتی با موج گسترده محکومیت توسط مراجع، علما، دولت ها و اقشار مردم مسلمان در سراسر جهان مواجه شد و همین فشارها موجب عقب نشینی کشیش گستاخ گردید.

فضلاء، روحانیون و طلاب حوزه علمیه خراسان همگام با جامعه جهانی اسلام، این تجاوزات ننگین را محکوم و مراتب خشم، نفرت و انزجار خویش را از این اقدام موهن ابراز داشته و به عوامل در صحنه و پشت صحنه این توطئه خاموش اعلام می دارد، دیری نخواهد پایید که پشیمانی و درماندگی عاملان جاهل و پست این اقدام وقیح، ایشان را به سرگردانی و حیرت دچار سازد. و عواقب این اقدام متوجه دولتمردان آمریکا و صهیونیست جهانی می باشد که زمینه این عمل ننگین را فراهم نمودند.

حوزه علمیه خراسان ضمن تسلیت و تعزیت به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله)، عموم ملت شریف و بیدار ایران اسلامی را در مقابل این اقدام شیطنت آمیز به رفتاری از روی هوشیاری وبصیرت در ظل فرامین مدبرانه مقام عظمی ولایت توصیه و به همین مناسبت تجمعی با حضور اساتید معظم، فضلاء، روحانیون و طلاب محترم حوزه علمیه مشهد در مدرسه علمیه عالی نواب ساعت 9 صبح روزسه شنبه 23/6/89 برگزار خواهد شد./931/د102/ص

ارسال نظرات