۱۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۸۵۶۸۷
عضو خبرگان رهبری:

ترویج مبانی تعاون اسلامی در جامعه به نفع اقتصاد کشور است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه با تأکید بر گسترش تعاونی های بزرگ و کوچک گفت: ترویج مبانی تعاون اسلام به نفع اقتصاد کشور است.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروزدر جمع کارکنان اداره تعاون اظهار داشت: اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی بر همکاری و تعاون اجتماعی و اقتصادی میان مردم و مسؤولان تأکید کرده است.

وی با بیان این که گسترش فرهنگ تعاون رونق اقتصادی و ریشه کنی بیکاری در جامعه را به دنبال دارد، تصریح کرد: تأکید اسلام بر گسترش تعاون به نفع اقتصاد کشور است.

عضو خبرگان رهبری با تأکید بر این که حمایت از تأسیس تعاونی های مختلف نیاز امروز اقتصاد کشور است، ادامه داد: اگر فرهنگ تعاون گرایی در بین مردم نهادینه شود، سرمایه های کم با مدیریت صحیح به سرمایه های بزرگ و ثروت ملی تبدیل می شود.

امام جمعه مراغه با انتقاد از این که فرهنگ تعاون هنوز به صورت صحیح در جامعه نهادینه نشده است، گفت: مسؤولان باید با حمایت از تأسیس تعاونی ها، شرایط ایجاد سرمایه گذاری و اشتغال در جامعه را فراهم کنند.

همچنین علی عزیزی، رییس اداره تعاون مراغه در سخناین به ارائه گزارشی از وضعیت تعاونی های این شهر پرداخت و گفت: تاکنون 450 تعاونی در قالب های مختلف تاسیس شده است./935/پ202/س
ارسال نظرات