۱۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۸۵۴۳۷
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

صهیونیست ها با تحریف کتاب مقدس اشغالگری می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه سرزمین فلسطین متعلق همه پیروان ادیان ابراهیمی است، گفت: صهیونیست ها با سوء استفاده های از آموزه های تحریف شده کتاب مقدس و تحریف تاریخ، اقدام به دست اندازی بر ممالک اسلامی کرده اند.
حجت الاسلام حبيب رضا ارزاني رييس دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به ارزشمندی مکان های مقدس برای پیروان ادیان مختلف، اظهار داشت: سرزمین فلسطین از جمله مکان های مقدسی است که همه پیروان ادیان ابراهیمی تعلق خاطر خاصی به آن داشته اند و دارند.

وی ادامه داد: انبیای الهی نیز احترلام خاصی را برای این سرزمین قایل بوده اند، به گونه ای که حضرت یوسف (ع) پس از صد دو ده سال زندگی خود، در هنگام رحلت سفارش می کند که استخوان هایم را از مصر به کنعان که فلسطین کنونی است ببرید چرا که سرزمینی است که خدا به ابراهیم، اسحاق و یعقوب وعده داده است.

متخصص ادیان ابراهیمی به حضور قبایلی قبل از فزندان یعقوب (ع) در سرزمین کنعان اشاره کرد و بیان داشت: سرزمین فلسطین انصاف از آن فلسطینی ها امروزی بوده است ولی صهیونیست ها با قتل و غارت و کشتار به ناحق بر سرزمین فلسطین حاکم شده اند.

وی بابیان اینکه تملک بر سرزمین ها امری است اعتباری و هر روز قومی و گروهی بر سرزمین خاص حکومت داشته اند، خاطر نشان کرد: سرزمین فلسطین، منطقه ای است که خداوند استقرار بندگان صالح و مومن خود را بر این سرزمین به انبیای الهی وعده داده است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به سوء استفاده صهیونیست ها از کوه صهیون، برای تشکیل حزبی خودکامه و ضد انسانی، ابراز داشت: صهیونیست ها با سوء استفاده از نوید های پیامبران الهی و بر اساس فلسفه کاملا مطرود "قوم برزگیده بودن بنی اسراییل"، حکومت بر این سرزمین ها را مختص به قوم بنی اسرائیل می دانند و بر همین اساس قلع و قمع دیگران را توجیه می کنند.

وی تحریف تاریخ توسط صهیونیست ها و دروغ بستن به انبیای الهی از جمله شگردهای آنها برای دست اندازی بر ممالک اسلامی عنوان کرد و افزود: بر اساس آموزهای تحریف شده کتاب مقدس، این قوم معتقدند یعقوب پس از کشتی گرفتن با خدا، در مقابل خدا ایستاد و لقب اسرائیل به معنی مقاوم در برابر خدا را دریافت کرد.

حجت الاسلام ارزانی با بیان اینکه بر اساس عقاید منحرف یهودیان، تنها فرزندان دوازدهگانه یعقوب و نسل آنها، قوم برگزیده خواهند بود، اظهار داشت: این گونه عقاید تبعات خاص خود را همچون تکبر، خودکامگی و دست زدن به اقدامات ضد انسانی را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اسلام همه انسان ها را از نسل آدم و برابر و برادر معرفی می کند، افزود: امام خمینی (ره) فرمودند اسرائیل باید از بین برود و این حقیقتی است برگرفته از دستورات اسلامی که مستضعفین را به ایستادگی و مقاومت در برابر مستکبرین دعوت می کند.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان روز قدس را روز ایستادگی ملت ها مستضعف در برابر مستکبرین جهان عنوان کرد و گفت: حمایت از فلسطین حمایت از اصل اسلام است چرا که مساله فلسطین مساله اسلام است./965/ت302/ص
ارسال نظرات