۰۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۸۴۶۶۱
همزمان با روز جهانی قدس؛

موشک‌های کاغذی کودکان‌ مازندرانی، رژیم صهیونیستی را هدف قرار می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با روز جهانی قدس با همکاری ستاد نماز جمعه بابل و کانون پرورش فکری مازندران مسابقه پرتاب موشک کاغذی به سوی نماد رژیم صهیونیستی در روز دوازدهم شهریور در مصلای شهرستان بابل برگزار می‌شود.
رژيم صهيونيستي رژيم صهيونيستي
مهدی صفرزاده، مسؤول ستاد نماز جمعه بابل، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل گفت: همزمان با روز جهانی قدس با همکاری ستاد نماز جمعه بابل و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران مسابقه پرتاب موشک کاغذی به سوی نماد رژیم صهیونیستی در روز دوازدهم شهریور در مصلای شهرستان بابل برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه به منظور همبستگی با آرمان‌‌های ملت مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از رژیم جعلی صهیونیستی برگزار می‌شود.

صفرزاده خاطرنشان کرد:‌ نام‌نویسی به منظور شرکت در این مسابقه از روز هفتم مرداد مصادف با آغاز جنگ 33 روزه رژیم اشغالگر قدس به لبنان آغاز شده و تا روز 12 شهریور مصادف با روز جهانی قدس ادامه خواهد داشت و خوشبختانه تا کنون استقبال خوب و گسترده ای از این مسابقه شده است. 

وی با اشاره به این که موشک ها باید کاغذی و دست ساز بوده و طول آن 20 تا 40 سانتی متر باشد، گفت: افزون برآن نام فرد یا تیم شرکت کننده نیز باید بر روی آن درج شود. 

صفرزاده ادامه داد: این مسابقه در رده سنی 10 تا 16 در بخش پسران برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مسابقه در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس در دانشگاه صنعتی نوشیروانی در جنب مصلای جمعه بابل برگزار خواهد شد و به نفرات برتر جوایز ارزنده ای اهدا می شود./950/پ201/س
ارسال نظرات