۳۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۸۴۴۰۶
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان:

احساس مسؤولیت نسبت به امر به معروف سبب کاهش جرایم و زشتی ها می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان، احساس مسؤولیت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر را باعث کاهش جرایم و زشتی ها در جامعه عنوان کرد .
امر به معروف و نهي از منکر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سردار حبیب لکزایی، جانشین فرمانده سپاه سلمان استان و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان، روز شنبه در دومین همایش ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سراوان، اظهار داشت: با برنامه ریزی مناسب و دقیق می توان این فریضه را در جامعه گسترش داد که ثمره آن برقراری امنیت پایدار و آرامش روانی در جامعه خواهد بود .

وی، افزود: احساس مسؤولیت به این فریضه باعث کاهش جرایم و زشتی ها می شود .

حجت الاسلام غلامرضا دهقان، امام جمعه سراوان، نیز در این همایش گفت: بسیاری از واجبات دینی در جامعه به سبب امر به معروف و نهی از منکر استوار می شود و بی توجهی به آن در تعالیم دینی مورد نکوهش قرار گرفته است .

در پایان این همایش، حجت الاسلام غلامرضا دهقان، مولوی جهاندیده و مولوی ملازهی به ترتیب بعنوان رؤسای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستانهای سراوان، سیب سوران و زابلی انتخاب و احکام خود را دریافت کردند .

گفتنی است، همچنین روز گذشته در مراسمی با حضور دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان، حجت الاسلام عظیم بامری، امام جمعه شهرستان دلگان، به عنوان رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دلگان معرفی شد ./940/پ202/ص
ارسال نظرات