۲۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۸۳۹۷۸
عصر امروز صورت گرفت؛

دیدار سفیر پاکستان در ایران با برخی از مراجع و علما

خبرگزاری رسا ـ سفیر پاکستان در ایران، امروز در سفری به شهر قم با برخی از مراجع تقلید و علما در قم دیدار و گفت و گو کرد.
سفير پاکستان در ايران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدبخش عباسی، سفیر پاکستان در ایران، امروز 25 مرداد ماه در سفری به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه در قم دیدار و گفت گو کرد.

براساس این گزارش، در پی سیل اخیر در پاکستان و آسیب دیدن هزاران نفر از برادران و خواهران پاکستانی، سفیر این کشور در تهران امروز به شهر قم سفر کرد و با حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، عضو شورای عالی حوزه های علمیه و خبرگان رهبری و همچنین حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی نماینده تام الاختیار حضرت آیت الله سیدعلی سیستانی در قم دیدار کرد.

وی در این دیدار به گزارش از مشکلات مردم پاکستان پرداخت و از مراجع و علمای حوزه خواست تا با نصایح و رهنمودهای خود از مردم بخواهند به یاری این ملت آسیب دیده بپردازند.

سفیر پاکستان تصریح کرد: از همه مردم ایران می خواهیم امروز برادری خود را به ملت پاکستان به اثابت برسانند و به یاری آن ها بشتابند.

وی با بیان این که کشورهای مختلف به پاکستان کمک کرده اند، اظهار داشت: این کمک ها تاکنون کافی نبوده و هنوز مردم ما در رنج و درد به سر می برند و هرگز پناهی برای خود ندارند و حتی در پشت بام ها خود شب را سپری می کنند./917/پ202/ص
ارسال نظرات