۲۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۸۳۶۹۸
امام جمعه موقت دزفول:

ایران با پشتوانه ولایت فقیه دستیابی به قله های پیشرفت را همچنان ادامه می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت دزفول اظهار داشت: اسراییل غاصب و آمریکای جنایتکار، ایران را بزرگترین مانع خود در منطقه و جهان می دانند.
حجت الاسلام خسرو پناه، عضو هيئت علمي پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه امام جمعه موقت دزفول در خطبه های نماز جمعه این هفته دزفول که در مصلای امام علی (ع) این شهرستان برگزار شد با اشاره به تهدیدهای تازه آمریکا علیه ایران اظهار داشت: استکبار جهانی بدلیل پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در تمام زمینه های علمی، نظامی، صنعتی، نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی، فناوری هسته ای، سلول های بنیادی، تحقیقات موشکی و سایر علوم است که ایران را مانع زیاده خواهی خود در منطقه و جهان می دانند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: آنها می دانند که ایران اسلامی روز به روز دارد قدرت جهانی پیدا می کند به همین سبب برای جلوگیری ازاین پیشرفت برای ضربه زدن به آن همه کوشش خود را به کار گرفته اند.

امام جمعه موقت دزفول خاطرنشان کرد که زمانی ایران در جایگاه علمی جهان رتبه ای نداشت اکنون در منطقه اولین یا دومین جایگاه و در جهان بیست و پنجمین جایگاه علمی را دارد.

حجت الاسلام خسرو پناه افزود: دشمن امروز متوجه این پیشرفت های ایران شده از اینرو همه آنها دست به دست هم داده اند تا به ایران آسیب برسانند و مانع پیشرفت آن بشوند البته آنها کور خوانده اند زیرا ایران اسلامی از پشتوانه قوی ولی فقیه و مردم ولایتمدار ایران برخوردار است و ایران اسلامی با تکیه بر این پشتوانه محکم دستیابی به قله های پیشرفت را همچنان ادامه خواهد داد.

این پژوهشگر حوزه علمیه قم با محکوم کردن تهدیدها و توطئه های آمریکا افزود: ایران در برابر تهدیدهای دشمن آرام نخواهد نشست و چنانچه آسیبی به ایران بزند در دنیا آنقدر علاقمندانی دارد که منافع آنها را به خطر خواهند انداخت.

امام جمعه موقت دزفول با اشاره به افشای اسناد جنایات اسراییل در ترور رفیق حریری نخست وزیر پیشین لبنان از سوی سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان خاطرنشان کرد که با این افشاگری تازه بار دیگر پرده از جنایات رژیم اشغالگر قدس برداشته شد./945/پ203/ص


ارسال نظرات