۰۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۸۱۷۸۳
امام جمعه بناب:

شایسته سالاری مطلق ویژگی نظام مهدوی ‌است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه بناب گفت: ارزشمداری و شایسته سالاری در نظام مهدوی به دور از تبلیغات و تعلقات حزبی و جناحی است.
شایسته سالاری مطلق ویژگی  نظام مهدوی ‌است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی، مدیر حوزه علمیه بناب،‌ امروز در جمع طلاب و روحانیان حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب اظهار داشت: در دوران ظهور حضرت حجت(عج) ارزشمداری و شایسته سالاری مطلق و به دور از تبلیغات، مصلحت اندیشی، باندبازی و حزب‌گرایی است.

وی با بیان این‌که ملاک و محور فضیلت، اخلاق، پاکی و تقوا است، خاطر‌نشان کرد: بی‌تردید انقلاب اسلامی در جهت اهداف امام زمان(عج) و برای ظهور آن حضرت به وقوع پیوست.

حجت الاسلام باقری بنابی با بیان این‌که در دوران ظهور حضرت حجت(عح) بشر به بلوغ فکری و رشد کافی عقیدتی می‌‌رسند و در دوران حکومت حضرت باید نشانی از جهل، کوته‌فکری، فقر فرهنگی و ساده‌اندیشی در عالم باقی نماند.

وی از انقلاب اسلامی به عنوان یک گام بزرگ برای زمینه‌سازی برای ظهور آن حضرت یاد کرد و افزود: هر کسی با هر عنوان، چه اصلاح طلب و چه اصولگرا به انقلاب اسلامی لطمه زند، در پیشگاه خداوند و حضرت حجت(عج) باید پاسخگو‌ باشد.

امام جمعه بناب تفرقه افنکی میان گروه‌ها و احزاب داخلی را از جمله توطئه‌های شوم دشمنان دانست و تصریح کرد: دوگانگی و تفرقه خواست فلبی دشمنان نظام است، انقلاب اسلامی در سایه وحدت کلمه و اتحاد به پیروزی رسید.

مدیر حوزه علمیه بناب با تأکید بر ترویج دین و دینمداری در جامعه از سوی دولت اظهار داشت: همگان باید دایره دین و دینداری را گسترش ‌دهیم، جامعه ایرانی باید لحظه به لحظه به جامعه امام عصر‌(عج) نزدیک و نزدیک‌تر شود./۹۳۵/پ202/س
ارسال نظرات