۲۴ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۸۰۸۹۳
شیخ نعیم قاسم:

تا وقتی گوش به فرمان آمریکا نیستیم باید منتظر فشارهای سنگینی باشیم

خبرگزاری رسا ـ شیخ نعیم قاسم در دیدار با هیاتی از سوی حزب ملی حاکم در سودان، همبستگی خود را با این کشور در رویارویی با دسیسه بین المللی و اتهام های اخیر دادگاه بین المللی لاهه علیه عمر البیشیر، اعلام کرد.
شيخ نعيم قاسم


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، روز گذشته در دیدار با هیاتی از سوی حزب ملی حاکم در سودان با حضور شیخ حسن عزالدین، مسؤول روابط عربی بین المللی حزب الله به بررسی اوضاع عمومی در منطقه پرداختند.

شیخ قاسم ضمن اعلام همبستگی خود با سودان در رویارویی با دسیسه بین المللی و اتهام های اخیر دادگاه کیفری بین المللی لاهه علیه این کشور با جهت دهی و هدایت آمریکا، گفت: آمریکا و شورای امنیت سازمان ملل با استیلا بر ملت های مستقل می کوشند تا آزادی و ثروت های آنها را سلب کنند.

وی پایداری و مقاومت همه جانبه را تنها راه رویارویی با این مستکبران دانست و افزود: تجربه حزب الله ثابت کرد که توکل بر خداوند متعال و پایداری و ایمان به بازپس گیری حقوق، عزت و استقلال می تواند عاملی بازدارنده در برابر دشمنان باشد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: تا زمانی که گوش به فرمان آمریکا نیستیم و در راستای منافع این کشور گام برنمی داریم، باید منتظر فشارهای سنگینی باشیم.

ارسال نظرات