۲۰ تير ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۸۰۵۹۰
امام جمعه بناب:

هدفمند‌کردن یارانه‌ها مسأله‌ای حیاتی برای اقتصاد کشور است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام بنابی گفت: هدفمند‌کردن یارانه‌ها به سود اقشار کم درآمد جامعه و مسأله‌ای حیاتی برای اقتصاد کشور است.
هدفمند‌کردن یارانه‌ها مسأله‌ای حیاتی برای اقتصاد کشور است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت ‌الاسلام مصطفی باقری، امام جمعه بناب، امروز در جمع روحانیان حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) و مسؤولان این شهر با تاکید بر اجرای هر چه سریع‌تر طرح هدفمند‌کردن یارانه اظهار داشت: این طرح باید سال‌ها پیش و در دولت‌های قبلی اجرایی می‌شد.

وی خاطر نشان کرد: دولت نهم و دهم صاحب این جرأت و جسارت است که این طرح را به صورت کامل اجرایی کند؛ اما نباید از صحت اعمال آن غافل بود، چراکه سودجویان همواره در کمین مطامع بیشتر هستند.

امام جمعه بناب با بیان این‌که هدفمندسازی یارانه ها به سود اقشار کم درآمد جامعه است، گفت: طرح هدفمندسازی یارانه‌ها امری حیاتی و به عنوان جراحی بسیار بزرگ اقتصادی در کشور است.

وی با تأکید بر این‌که اقشار مستضعف جامعه در اولویت برخورداری از یارانه‌های نقدی هستند، افزود: اگر این طرح به صورت صحیح اجرایی شود، سبب جلوگیری از هدررفتن منابع و ثروت ملی خواهد شد.

امام جمعه بناب بر ضرورت مدیریت قوی در اجرای این طرح تأکید کرد و گفت: عده‌ای معاند و بدخواه نظام با شایعه‌سازی درصدد ایجاد تورم و بدبین‌کردن مردم نسبت به نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام باقری همکاری در اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها را وظیفه دینی و ملی همگان دانست و اظهار داشت: ایران اسلامی در ‌‌سی سال گذشته به دشمنان نظام ثابت کرده اند که با وجود تهدیدها و تحریم‌ها می‌توان خودکفا بود و مدیریت اسلامی را حاکم کرد.

وی با تشریح توطئه‌های شوم غرب علیه برنامه‌های دولت گفت: تاریخ در خصوص مقاومت و ایثارگری مردان و زنان ایرانی در مقابل زورگویان عالم قضاوت خواهد کرد./935/پ202/س
ارسال نظرات