۱۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۸۰۵۳۴
امام جمعه سراب:

مردم‌ نادیده‌گرفتن ارزش‌ها را در جامعه اسلامی برنمی‌تابند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سراب با اشاره به مجاهدت مردم ایران اسلامی در به دست آوردن ارزش‌های اسلامی گفت: ملت ما اجازه تمسخر و نادیده‌گرفتن ارزش‌های‌ اسلامی را به هیچ کس نخواهند داد.
مردم‌ نادیده‌گرفتن ارزش‌ها را در جامعه اسلامی برنمی‌تابند
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا،حجت الاسلام رشتبری، امام جمعه سراب، روز گذشته در خطبه‌های‌ نمازجمعه این شهر گفت: حجاب ابزار رشد و تعالی انسان است‌ و مسیر رسیدن به خدا را هموار می کند.

خطیب جمعه سراب با اشاره به روز 22تیر که روز حجاب و عفاف نامگذاری شده است اظهار داشت: حجاب ارزشی متناسب با تعالی انسان می باشد.و عاملی در جهت رفع محدودیت برای زنان محسوب می شود.

امام جمعه سراب تصریح کرد:امروزه در ممالک به ظاهر متمدن به زنان به چشم کالا نگاه می شود ؛وتجارت پست خرید و فروش زنان در این کشورها رواج دارد .در حالی که دین اسلام به شدت با این نوع نگرش تجاری به زنان مخالف بوده وداشتن حجاب و عفاف را بزرگترین ابزار در برابر این نوع ستم به بانوان می داند.

رشتبری با انتقاد شدید از برخورد دوگانه با مقوله حجاب در جامعه افزود: به موازات اجرای کارهای فرهنگی ،مسئولین اجرائی نیز باید به وظیفه خود عمل کنند و طوری برنامه ریزی شود که دانشگاهها و مراکز آموزشی به جهت رعایت حجاب و عفاف نمونه و الگو باشند.

امام جمعه سراب از پوشش نامناسب برخی هنر پیشه های سینما انتقاد کرد و خاطرنشان کرد: کسانی که آرزوی بازگشت به دوران قبل از انقلاب را دارند باید متوجه باشند که مردم راه خود را برگزیده است و اجازه تمسخر و نادیده گرفتن ارزش‌هایی را که به خاطر انها جانفشانی کرده است به هیچ کس نخواهند داد.

حجت الاسلام رشتبری با تبریک سوم شعبان روز ولادت امام حسین (ع)که روز پاسدار نیز می باشد ابراز داشت: اخلاص ،اعتماد به خداو فرصت شناسی از ویژگیهای آن حضرت بود که باید سرمشق همگان قرار گیرد./949/پ202/س
ارسال نظرات