۱۷ تير ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۸۰۳۶۲
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران:

پیروزی در جنگ با تمدن استکباری غرب نیازمند تقویت فرهنگ دینی است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با بیان این‌که امروز وارد جنگ با تمدن استکباری غرب شده ایم، گفت: برای پیروزی در این جنگ نیازمند تقویت فرهنگی دینی و اسلامی هستیم.
معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، هادی ابراهیمی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران، عصر روز گذشته در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه عفاف و حجاب مازندران که در ساری برگزار شد، با اشاره به گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز باید دغدغه های مسائل فرهنگی در کشور رفع شود.

وی با بیان این‌که امروز نظام اسلامی در معرض بمبباران شدید فرهنگی قرار دارد، افزود: فعالیت های فرهنگی باید به نحوی اجرا شود که بازخورد مثبت داشته باشد.

ابراهیمی با اشاره به این‌که دنیای غرب داعیه مدیریت ایدئولوژیکی دنیا را دارد گفت:‌ غربی ها اعتقاد دارند که اسلام خرده فرهنگ است و تمدن غرب با جدیدت در حال شیوع این تفکر نادرست است.

وی با بیان این که گفتمان غرب امروز بدون هیچ هزینه ای در حال ورود برخی محافل است تصریح گرد: حجاب تنها برای بانوان نیست و مردان نیز باید حجاب داشته باشند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به این‌که جدال ما با غرب تنها بحث پوشش و حجاب نیست، خاطرنشان کرد:‌ امروزه وارد جنگ با تمدن استکباری غرب شده ایم که در چنین ستیزه ای از طریق بازخورد مثبت نمایشگاه هایی همچون نمایشگاه عفاف و حجاب و نیز تقویت فرهنگی و دینی می توانیم به موفقیت دست یابیم.

زهرا شرف‌الدین، مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری مازندران، نیز در ادامه این مراسم با اشاره به این‌که غرفه های  نمایشگاه «نور و نجابت» که با رویکرد عفاف و حجاب برگزار شده است در سه بخش است، افزود: بخش پوشش اسلامی با چهل غرفه و دویست نوع مدل مانتو برای سطوح مدارس، دانشگاه، ادارات و طرح‌های مختلفی که متناسب با ذائقه جوانان کشور و استان باشد در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده شده است.

شرف‌الدین خاطرنشان کرد: 45 تشکل غیردولتی، مؤسسه فرهنگی و تولیدی پوشاک و حدود 26 دستگاه اجرایی، همکاری مستقیمی در توانمند کردن نمایشگاه عفاف و حجاب فعالیت دارند. 

وی همچنین از راه اندازی غرفه پاسخگویی به شبهات در حاشیه نمایشگاه عفاف و حجاب مازندران خبر داد و افزود: این بخش با همکاری مبلغان حوزه های علمیه خواهران آماده پاسخگویی به سؤوالات بازدید کنندگان هستند.

گفتنی است، نمایشگاه عفاف و حجاب مازندران از 16 تا 22 تیرماه در پنج کیلومتری محور ساری ـ نکا دائر است./950/پ202/ص
ارسال نظرات