۲۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۷۹۴۸۳
امام جمعه ماهشهر:

ملت ایران از تهدیدهای اوباما هراسی ندارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ماهشهر در خطبه‌های نماز جمعه‌ گفت: با توجه به افزایش دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دشمنی‌ها و توطئه‌ها‌ نیز علیه کشورمان افزایش یافته است.
نماز جمعه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد ابراهیم فلسفی، امام جمعه ماهشهر، در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، ارتش را سبب بالندگی و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمنان نظام است.

حجت الاسلام فلسفی با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: به موازات افزایش دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دشمنی ها و توطئه ها نیز علیه نظام افزایش یافته است که رسالت اصلی سپاه، حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام در برابر همه تهدیدات دشمنان است.

وی با بیان این که ملت ایران از تهدیدهای اوباما هراسی به خود راه نمی دهد، گفت: این تهدیدها، در طول تاریخ انقلاب بوده؛ اما استکبار جهانی نمی تواند هیچ غلطی علیه ایران اسلامی بکند.

امام جمعه ماهشهر در بخش دیگری از خطبه‌ها، با تسلیت در‌گذشت امام جمعه موقت این شهرستان افزود: مرحوم حجت الاسلام محمدرضا صالحی‌زاده منشأ خدمات بسیار ارزنده‌ای بود و در حوزه قضا و امامت موقت جمعه، نام و عمل نیک از خود بر جای گذاشت./945/پ202/س
ارسال نظرات