۲۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۷۹۴۸۱
امام جمعه بهبهان:

مواضع عقلی و اصولی ایران اسلامی تغییر ناپذیر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهبهان گفت: هرحرکتی از سوی دشمنان که‌ بخواهد منافع ایران را تهدید کند، با پاسخ قاطع ملت ایران روبه‌رو می‌شود.
حجت الاسلام شکرالله سليماني امام جمعه بهبهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه بهبهان، روز گذشته در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان، با اشاره به مسائل هسته‌ای و سیاست های تحریمی آمریکا علیه ایران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران مواضع عقلی و اصولی ثابتی دارد که تغییر ناپذیر است.

امام جمعه بهبهان تصریح کرد: امروز در نقطه‌ای از اقتدار هستیم که استکبار جهانی قادر نیست اراده‌ خود را بر ما تحمیل کند و با هر حرکتی که بخواهد منافعمان را تهدید کند با قاطعیت پاسخ خواهیم داد.

وی اعتقاد به حرام بودن سلاح های کشتار جمعی از نظر اسلام‌، ضرورت انهدام سلاح‌های هسته‌ای در همه‌ کشورها‌ را از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران نام برد و خاطر‌نشان کرد: ما با حاکمیت قلدرمأبانه بر جهان که سلاح هسته ای را اهرم و خلع سلاح هسته ای را ابزاری برای فشار بر کشورها قرار داده‌اند، مقابله خواهیم کرد.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به روز ارتش جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی امروز با اقتدار کامل، در همه صحنه ها حضور دارد و در برابر توطئه های دشمن هوشیارانه ایستاده است.

وی همچنین با اشاره سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: سپاه از افتخارات و مایه عزت نیروهای مسلح و ملت بزرگوار ایران است که در عرصه های مختلف جنگ تحمیلی، حفاظت از شخصیت‌ها، مقابله با دشمنان و عرصه سازندگی همچنان خوش درخشیده است./945/پ202/س
ارسال نظرات