۱۷ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۷۸۷۰۶
امام جمعه سراوان:

دانشجویان بسیجی در زمینه علمی و پژوهشی سرآمد دانشجویان باشند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سراوان، در دیدار با مسؤول و اعضای بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی این شهرستان، از دانشجویان بسیجی خواست در زمینه علمی و پژوهشی سرآمد دانشجویان و دانشگاه باشند.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان، رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان زابل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام غلامرضا دهقان، امام جمعه شهرستان سراوان، روز گذشته در دیدار با مسؤول و اعضای بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی این شهرستان، اظهار داشت: حضور در بسیج و خدمت در این نهاد مقدس افتخار می باشد که بارها امام و رهبر به آن اشاره کرده اند .

وی، افزود: بنابراین بسیج دانشجویی باید در همه حال با چشمی بینا در دانشگاه عمل نماید تا از بروز انحرافات جلوگیری کند و همچنین برای دانشجویان الگو باشد .

حجت الاسلام دهقان، بیان داشت: ما شاهد هستیم که رشد و شکوفایی جامعه بدست توانمند دانشمندانی است که به بسیجی بودن خود افتخار می ورزند و شما نیز باید در زمینه علمی و پژوهشی سرآمد دانشجویان و دانشگاه باشید.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار مسؤول بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی سراوان گزارشی از عملکرد بسیج دانشجویی این دانشکده ارائه و از حمایت های امام جمعه شهرستان سراوان قدردانی کرد ./940/پ202/ص
ارسال نظرات