۰۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۷۸۳۲۴
مدیر حوزه علمیه بهبهان:

حوزه های علمیه بهبهان نیازمند توجه بیشتر مسؤولان استانی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امامزاده عبدالله بهبهان با اشاره به حضور جوانان مستعد و مشتاق برای ورود به حوزه‌ علمیه از مسؤولان این استان خواست توجه بیشتری به حوزه علمیه بهبان داشته باشند.
حوزه علميه
حجت الاسلام سید آیت‌الله دهدار، مدیر مدرسه علمیه امامزاده عبد الله بهبهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز گفت: بهبهان به سبب دارا بودن استعدادهای فراوان جوانان مشتاق به سوی حوزه های علمیه و همچنین اساتید حوزوی نیازمند توجه ویژه مسؤولان استان خوزستان است.

وی خاطر نشان کرد: مدرسه علمیه امامزاده عبدالله بهبهان تا کنون پذیرش در پایه های اول و چهارم را انجام داده است؛ که با وجود استعدادهای فراوان، به سبب کمبود فضای آموزشی قادر به پذیرش در پایه های دیگر نبوده ایم.

حجت‌الاسلام دهدار با اشاره به فعالیت های این مدرسه علمیه در سال 88، گفت: برگزاری امتحانات هفتگی جهت افزایش سطح علمی طلاب از مهمترین فعالیت های بود که در سال گذشته صورت گرفت.

این استاد حوزه علمیه گفت: در سال گذشته کلاس های اخلاق به صورت هفتگی با حضور اساتید برجسته استانی و کشوری، و همچنین جلساتی از قبیل بصیرت سیاسی و مهدویت به شکل متناوب برگزار شد.

وی در پایان با تأکید بر حاکم بودن نظم و انضباط در اجرای کلاس ها اذعان کرد: تمامی برنامه های تحصیلی تا بیست و ششم اسفند ماه ادامه داشته و از هفتم فروردین ماه 89 طلاب فعالیت‌های علمی خود را آغاز کردند./945/ت302/ص

ارسال نظرات