۰۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۷۸۲۹۴
از سوی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه؛

فراخوان ایده‌های برتر سال همت مضاعف و کار مضاعف اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه، فراخوان ایده‌های برتر سال همت مضاعف و کار مضاعف را برای تمامی مدارس علمیه سراسر کشور اعلام کرد.
سال همت مضاعف و کار مضاعف
حجت الاسلام مجتبی متقی نژاد، مسؤول بخش مسابقات اداره کل فرهنگی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: همزمان با اعلام سال همت مضاعف و کار مضاعف از سوی رهبر انقلاب اسلامی، فراخوانی در این خصوص به تمامی مدارس علمیه سراسر کشور اعلام شد.

وی افزود: براساس این فراخوان تمامی طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه در سراسر کشور می‌توانند طرح‌ها و ایده‌ها خود را در خصوص نام گذاری این سال به معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه اعلام کنند تا در خصوص اجرایی شدن آن تصمیم گیری شود.

حجت‌الاسلام متقی نژاد خاطر نشان کرد: طلاب حوزه‌های علمیه تا پایان فروردین ماه فرصت دارند طرح‌ها و ایده‌ها خود را در این باره به معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه واقع در قم، خیابان شهید آیت الله صدوقی، مجتمع آموزشی صدوقی ارسال کنند.

وی یاد آورشد: بهترین طرح‌ها و ایده‌ها منتشر و در اختیار همه علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و همچنین بهترین طرح را در حوزه‌های علمیه اجرایی خواهیم کرد./917/ت302/ص
ارسال نظرات