۰۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۷۸۲۶۴
عضو مجلس خبرگان رهبری:

نام گذاری هر سال از سوی رهبری مبتنی بر آیات، روایات و قرآن کریم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر این‌که نامگذاری های رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای هر سال تنها برای یک مقطع از زمان نیست، خاطر نشان کرد: نامگذاری هر سال از سوی مقام معظم رهبری مبتنی بر آیات، روایات و قرآن کریم است.
نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالهادی حسینی مرتضوی شاهرودی، امروز در دیدار با استاندار گلستان که در علی آباد کتول برگزار شد، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همت مضاعف و کار مضاعف گفت: همگان باید در سال جدید با توکل به خدا در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

وی سال همت مضاعف و کار مضاعف را فرصت مناسبی برای جهش به سوی دستیابی به سند چشم انداز بیست سال کشور دانست و افزود: همه مسؤولان موظف هستند در سال جدید فعالیت های خود را در بخش های مختلف چند برابر کنند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که نامگذاری های رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای هر سال تنها برای یک مقطع از زمان نیست، خاطر نشان کرد: نامگذاری هر سال از سوی مقام معظم رهبری مبتنی بر آیات، روایات و قرآن کریم است.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرودی با تأکید بر این که نامگذاری هر ساله رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای سال دستور العملی قطعی و همیشگی است، تصریح کرد: این دستورالعمل های قطعی و همیشگی باید نصب العین همگان قرار گیرد و در دستور کار باشد و برای آن برنامه ریزی مناسب تدوین شود.

وی با مهم ارزیابی کردن نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همت مضاعف و کار مضاعف، بیان داشت: تحقق این دغدغه های رهبری نباید تنها در برگزاری همایش و سمینار خلاصه شود، بلکه مسؤولان باید ضمن توجه جدی به این نامگذاری ها از سوی رهبری در عملیاتی کردن آنها تلاش کنند.

جواد قناعت، استاندار گلستان نیز در ادامه این دیدار با تبریک سال جدید و نیز اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همت مضاعف و کار مضاعف، گفت: همه مسؤولان کشور باید در سال جدید همت خود را برای جهش های علمی، اقتصادی و فرهنگی ایران اسلامی دو چندان کنند.

وی همچنین به جایگاه ولایت فقیه در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: ولایت فقیه در نظام اسلامی به عنوان یکی از ارکان مهم و جدایی ناپذیر آن محسوب می شود.

قناعت در پایان دیدار با عالمان دینی را فرصتی ارزشمند برای مسؤولان دانست و ادامه داد: مسؤولان باید از رهنمود های علمای دین در پیشبرد اهداف نظام اسلامی بیشتر بهره ببرند./950/پ202/ج

ارسال نظرات