۱۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۷۷۴۵۸

آئین تقدیر از دست‌اندرکاران کاروان‌های راهیان نور در خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ به همت صدا و سیمای مرکز خوزستان آئین تقدیر از دست‌اندرکاران کاروان‌های راهیان نور در اهواز برگزار شد.
صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خوزستان، محمدباقر کشفی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز، روز گذشته در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران کاروان‌های راهیان نور در صدا و سیما با تبریک کسب 26 عنوان جایزه در هفدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی در پنج حوزه صدا، سیما، موسیقی، خبر و تحقیقات گفت: این مرکز توانست بیشترین جوایز را از بین 32 مرکز به خود اختصاص دهد و علاوه بر آن نیز موفق به دریافت تندیس و لوح برتر موسیقی مراکز استان‌ها شود که این موفقیت‌ها به دلیل توجه به مبانی اسلامی، ارزشی، اخلاقی و موضوعاتی همچون ایثار، فداکاری و شهادت در عرصه دفاع مقدس بوده است.

وی با بیان این که شبکه استانی خوزستان امسال نیز همچون سال‌های گذشته در انعکاس اخبار کاروان‌های راهیان‌نور به صورت ویژه عمل می‌کند، خاطرنشان کرد: از 26 و 27 اسفند‌ماه واحد سیار و اس ان جی شبکه اول سیما برای پوشش و انعکاس مطلوب حضور کاروان‌های راهیان نور در خوزستان نیز در قالب‌های مختلف از قبیل تله فیلم، نماهنگ و از گرو‌ه‌هایی که در دفاع مقدس نقش داشتند به شکل ویژه، برنامه‌ تهیه و پخش می‌کند.

حجت‌الاسلام سید محمود موسوی، مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان، نیز در این مراسم اظهار کرد: صدا و سیمای خوزستان، رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان در زمینه اطلاع‌رسانی، انعکاس شایسته و مطلوب اخبار کاروان‌های راهیان نور داشته‌اند. خداوند شکرکننده حقیقی است و همواره سیره پیامبران و ائمه اطهار نیز تأکید بسیار بر تشکر و قدردانی دارد و از لحاظ اجتماعی نیز وظیفه شرعی و قانوی ماست که از عوامل برنامه‌ ساز و دست‌اندرکاران کاروان راهیان‌نور قدردانی کنیم.

همچنین نوری، مسؤول روابط عمومی و تبلیغات بسیج مستضعفین نیز در این آیین با اشاره به نقش مهم رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها، مطبوعات و رسانه ملی در انعکاس اخبار کاروان‌های راهیان نور، گفت: دشمنان با جنگ نرم ایمان مردم را هدف قرار داده‌اند که رسانه‌های گروهی و به ویژه صدا و سیما با شیوه‌های هنرمندانه می‌توانند این توطئه‌ها را خنثی و به گوش مخاطبان برسانند و شهدا نیز در این راه ناظر و یاری‌‌گر ما هستند.

قابل ذکر است، در پایان این نشست، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از عوامل و گرو‌ه‌های برنامه‌ساز تقدیر به عمل آمد./946/د102/س
ارسال نظرات