۱۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۷۷۰۸۰
حجت الاسلام مجید یزدی:

آیت الله یزدی اوائل هفته آینده در محل کار خود حضور می یابد

خبرگزاری رسا ـ فرزند آیت الله یزدی روند بهبود وضعیت جسمانی آیت الله یزدی را مطلوب توصیف کرد و گفت: رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در وضعیت خوبی به سر می برد و پزشکان نیز از روند بهبودی وی ابراز رضایت کرده اند.
آيت الله محمد يزدي
حجت الاسلام محمد یزدی فرزند آیت الله محمد یزدی نائب رییس مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به وضعیت جسمانی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: آیت الله یزدی چند روز قبل با تشخیص پزشک معالج از بیمارستانی در تهران مرخص شد و هم اکنون نیز در منزل هستند.

وی روند بهبود وضعیت جسمانی آیت الله یزدی را مطلوب توصیف کرد و بیان داشت: رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در وضعیت خوبی به سر می برند و پزشکان نیز از روند بهبودی ایشان ابراز رضایت کرده اند.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه تصریح کرد: رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پس از بهبودی نسبی و ترخیص از بیمارستان، هم اکنون در تهران در منزل هستند.

حجت الاسلام یزدی ابراز داشت: آیت الله یزدی در منزل نیز داروهایی که توسط پزشکان تجویز شده را مصرف می کنند و بحمدلله وضعیت جسمانی وی نیز خوب است.

فرزند آیت الله یزدی در ادامه از عیادت و ملاقات شخصیت های مختلف کشوری و لشکری از رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خبر داد و گفت: حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی از سوی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر منوچهر متکی وزیر امور خارجه و دیگر شخصیت های کشوری و لشکری به ملاقات آیت الله یزدی رفته اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: به احتمال زیاد رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اوائل هفته آینده به شهر مقدس قم تشریف می آورند و در صورت مناسب بودن روند جسمانی در محل کار خود حضور خواهند یافت. /924/ت302/ج

ارسال نظرات