۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۷۵۵۶۰۹
حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد:

خون های مقدسی پای انقلاب ریخته شده است/اقتدار کشور، مرهون مجاهدت رزمندگان

خون های مقدسی پای انقلاب ریخته شده است/اقتدار کشور، مرهون مجاهدت رزمندگان
معاون آموزش حوزه علمیه قم ثمره خون شهدا را درخشش نظام دانست و گفت: سیلی امروز نظام بر گوش استکبار به دلیل مجاهدت رزمندگان و شهدای اسلام می باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد معاون آموزش حوزه‌های علمیه دوشنبه در مراسم خاطره گویی کارمندان ایثارگر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه که در مدرسه امام کاظم (ع) برگزار شد، ابراز کرد: قرآن درباره یک عده می فرماید دوست دارند به کاری که انجام نداده اند تمجید و تشویق بشوند و در جبهه چهره هایی داشتم که کاملا به عکس بودند و تاثیرگذاران جبهه کسانی بودند که بیشترین کار می کردند اما هیچگاه نامشان در آمارها نبود و چهره هایی زیادی اینگونه گمنام بودند و ماندند و امروز دستگاه ما هم دستگاه خدمت است اما خودم را همانند آن شهدا و رزمندگان نمی بینم.

وی با بیان اینکه پای انقلاب خون های مقدسی ریخته شده است، ادامه داد: امروز مدیون نفس رزمندگان و شهدا هستیم.

معاون آموزش حوزه های علمیه مطرح کرد: شهید سلیمانی چهل سال روی خاک زندگی کرد و کسی نام او را نمی دانست و خدا دست او را گرفت و معرفی کرد.

وی ابراز کرد: امروز اگر درخشش نظام را می بینید که به اردوگاه غرب سیلی محکم می زند به خاطر نفس های شهدا و رزمندگانی همچون سردار سیلمانی هاست.

ارسال نظرات