۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۷۵۵۵۵۸
زاکانی:

عملیات نیروهای مسلح برای تنبیه صهیونیست‌ها کار بسیار بزرگ و شاهکار عظیمی بود

عملیات نیروهای مسلح برای تنبیه صهیونیست‌ها کار بسیار بزرگ و شاهکار عظیمی بود
شهردار تهران با اشاره به عملیات «وعده صادق» گفت: اقدام صورت گرفته از سوی نیروهای مسلح کار بسیار بزرگ و شاهکاری عظیم بود که بحمدالله در موضوع پهپادی و موشکی انجام شد که جا دارد به همه نیروهای مسلح تبریک بگوییم.

به گزارش سرویس خبرگزاری رسا علیرضا زاکانی شهردار تهران با اشاره به حمله تنبیهی نیروهای مسلح کشورمان علیه مواضع رژیم صهیونیستی گفت: قبل‌ و بعد از حمله جمهوری اسلامی ایران و ظهور و بروز اقتدار اساسی نیروهای مسلح ایران اسلامی در مواجهه با جنایت‌کاری‌های اسرائیل، ما 2 وضعیت جدید را در عرصه منطقه و آثار آن در عرصه جهان می‌بینیم.

وی اضافه کرد: اقدام صورت گرفته از سوی نیروهای مسلح کار بسیار بزرگ و شاهکاری عظیم بود که بحمدالله در موضوع پهپادی و موشکی انجام شد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسئولیت‌های این مأموریت را پذیرفت که جا دارد به سپاه و ارتش و همه نیروهای مسلح تبریک بگوییم.

زاکانی در توضیح وضعیت جدید ایجاد شده تصریح کرد: با تعرض اسرائیل و جنایتی که انجام داد و استمرار جنایت‌های شش ماهه گذشته این رژیم، یک اجماع جهانی علیه این عنصر غاصب شکل‌گرفت.

وی اضافه کرد: با عنایت به این اجماع جهانی و اتکایی که صورت گرفت، دست برتر ایران در پاسخ‌دهی و صیانت از استقلال کشور و صیانت از عزت و آبروی ملت شریف ایران شرایطی را فراهم کرد که نیروهای مسلح با اقتدار این عملیات را انجام دادند که جا دارد از نیروهای مسلح کشورمان تقدیر کنیم.

ارسال نظرات