۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۷۵۵۵۳۱

کتاب «سناریوپردازی آینده‌های تبلیغ دین در ایران» چاپ و منتشر شد

کتاب «سناریوپردازی آینده‌های تبلیغ دین در ایران» چاپ و منتشر شد
کتاب «سناریوپردازی آینده‌های تبلیغ دین در ایران» اثر احمد کوهی و به همت انتشارات پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه‌السلام چاپ و منتشر شد.

به  گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب سناریوپردازی آینده‌های تبلیغ دین در ایران اثر احمد کوهی و به همت انتشارات پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه‌السلام در 576 چاپ و منتشر شد.

این پژوهش،‌ پس از مرور کلان‌روندهای جهانی، پیامدهای روندهای آینده دینداری و روندهای آینده ارتباطات و رسانه‌ها، با روش تحلیل روند، عوامل کلیدی مؤثر بر آینده تبلیغ دین را بررسی کرده است.

بر اساس این مطالعه، تبلیغ دین در آینده کارِ دشوارتری خواهد شد؛ چرا که نقش عموم مردم در آن بیشتر می‌شود و سازمان‌ها و نهادهای دولتی با چالشِ نقش مواجه خواهند شد. 

کتاب «سناریوپردازی آینده‌های تبلیغ دین در ایران» چاپ و منتشر شد

نویسنده در اثر خود تلاش می‌کند به وصف و تحلیل آینده‌های پیش‌روی تبلیغ دین ایران در دهه آینده و در ادامه توسعه و پردازش سناریوهای آینده تبلیغ دین در ایران و پیشنهاد راهبردهای اختصاصی و پابرجا برای سناریوها بپردازد.

کتاب «سناریوپردازی آینده‌های تبلیغ دین در ایران» در پنج فصل کلیات تحقیق، مرور ادبیات و پیشینه تحقیق، روش تحقیق، تجزیه و تحلیل داده‌ها و نتیجه‌گیری و پیشنهادها تدوین شده است و مطالعه آن به مبلغان علوم دینی و علاقه‌مندان این عرصه توصیه می‌شود.

ارسال نظرات