۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۷۵۵۵۰۹

کتابفروشی‌ها برای حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب در سامانه «بازار کتاب» ثبت‌نام کنند

کتابفروشی‌ها برای حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب در سامانه «بازار کتاب» ثبت‌نام کنند
ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در سامانه «بازار کتاب» برای حضور در بخش مجازی سی‌ و‌ پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، با توجه به در پیش بودن سی‌ و‌ پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حضور کتابفروشی‌ها در بخش مجازی این نمایشگاه تنها از طریق عضویت در سامانه «بازار کتاب» فراهم است.

کتابفروشی‌هایی که عضو سامانه «بازار کتاب» نیستند می‌توانند از ( اول اردیبهشت تا پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) برای ثبت‌نام در این سامانه از طریق درگاه «بازار کتاب» به آدرس V.bazarketab.ir اقدام کنند تا پس از تایید عضویت و شروع فعالیت در این سامانه بتوانند در بخش مجازی این دوره از نمایشگاه حضور پیدا کنند.

گفتنی است کتابفروشی‌هایی که قبلا در این سامانه ثبت‌نام کرده و فعال هستند نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند اما کتابفروشانی که ثبت‌نام ناقص دارند در مهلت ذکر شده برای تکمیل اطلاعات اقدام کنند. 

سی‌ و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات