۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۷۵۵۱۲۶
به همت خبرگزاری رسا؛

نشست علمی «مبانی مشروعیت عملیات وعده صادق» برگزار می‌شود

نشست علمی «مبانی مشروعیت عملیات وعده صادق» برگزار می‌شود
به همت خبرگزاری رسا نشست علمی «مبانی مشروعیت عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، نشست علمی «مبانی مشروعیت عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» به همت خبرگزاری رسا برگزار می شود.

 این نشست علمی ـ تخصصی در پی عملیات غرور آفرین و شجاعانه و بی نظیر جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی فردا چهارشنبه 29 فروردین ماه 1403 ساعت 15 تا 18 در سالن شهید دهقانی خبرگزاری رسا برگزار می شود.

در این نشست حجج اسلام والمسلمین عبدالمجید مقامی با موضوع مبانی فقهی دفاع، بازدارندگی، مقابله به مثل و تنبیه متجاوز، سید سجاد ایزدهی با موضوع گفتمان حفظ و بکارگیری قدرت، سعید صلح میرزایی با موضوع صهیونیسم ستیزی در اندیشه امامین انقلاب، مجید منتظرزاده با موضوع تشریح ابعاد نظامی عملیات وعده صادق و محمد هادی هدایت با موضوع راهکارهای مقابله با جنگ ترکیبی یهود از منظر قرآن و نهج البلاغه به ارائه مباحث خود خواهند پرداخت.

همچنین آقایان دکتر کمال اکبری با موضوع شکست روایت رسانه‌ای رژیم در بی اثر نشان دادن عملیات سپاه و راهبرد رسانه ای جریان انقلاب و جواد ابراهیمی با موضوع راهبردهای دفاع و دکترین امنیت ملی جمهوری اسلامی مباحث خود را در این نشست ارائه خواهند داد.

نشست علمی «مبانی مشروعیت عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» برگزار می شود/ م م

ارسال نظرات