۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۷۵۵۰۷۱
آیت الله حیدری در گفت‌وگو با رسا تأکید کرد؛

عملیات وعده صادق از مصادیق ایام الله است/ حوزه علمیه؛ حامی اقدام اقتدار آفرین نیروهای مسلح

عملیات وعده صادق از مصادیق ایام الله است/ حوزه علمیه؛ حامی اقدام اقتدار آفرین نیروهای مسلح
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که عملیات «وعده صادق» پدیده بسیار مبارکی است، این عملیات را یکی از مصادیق ایام الله دانست و تصریح کرد: عملیات وعده صادق ثابت کرد که ابرقدرتی اسرائیل افسانه ای بیش نیست.

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تبریک عملیات موفق وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این عملیات، تنها تنبیه کوچکی برای رژیم جنایتکار صهیونیستی بود تا دیگر رژیم اشغالگر قدس، گلیم خود را جمع کرده و خیال تعدی و تجاوز به انقلاب اسلامی نداشته باشد.

وی افزود: اگر زمانی رژیم نامشروع صهیونیستی به عملیات وعده صادق پاسخ دهد، قطعاً مجازات دوباره آن سخت تر و بسیار شدیدتر خواهد بود.

عملیات وعده صادق از مصادیق ایام الله است

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: عملیات وعده صادق پدیده بسیار مبارکی است که باید این را یکی از مصادیق ایام الله دانست؛ چراکه تابه حال رژیم صهیونیستی چنین ضربه ای را از هیچ کشوری نخورده است.

وی افزود: البته جبهه مقاومت و مقاومت فلسطین ضربات مهلکی به آن وارد ساخته اند؛ اما قطعاً هیچ ضربه ای شکننده تر از ضربه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق نبوده است.

آیت الله حیدری با توجه به لزوم تنبیه رژیم صهیونیستی و پاسخ به جنایت ها و شرارت های آن علیه مردم ایران و منافع نظام مقدس ایران اسلامی ابراز کرد: این عملیات هشداری برای رژیم غاصب صهیونیستی است که دست از شرارت ها و مقابله با ایران اسلامی بردارد.

وی با اشاره به پیامدهای عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: دیگر اسرائیل‌ دانست که تجاوزی که دو هفته پیش در کنسولگری ایران در دمشق انجام داد، این پیامدها را به دنبال داشت و اگر از این به بعد نیز تجاوز دوباره ای داشته باشد، فرجام حتمی آنان، مرگ و نابودی و خسارت کامل برای رژیم صهیونسیتی خواهد شد.

عملیات وعده صادق ثابت کرد که ابرقدرتی اسرائیل افسانه ای بیش نیست

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه یکی دیگر از پیامدهای عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به رژیم صهیونسیتی را فروریختن ابرقدرتی نظامی اسرائیل، عنوان و اظهار داشت: این عملیات ثابت کرد که ابرقدرتی نظامی اسرائیل، افسانه ای بیش نیست؛ چنانکه جبهه مقاومت و مقاومت فلسطین نیز افسانه بودن قدرت رژیم غاصب صهیونیستی را در طول این چندماه به اثبات رسانده اند.

وی افزود: قطعاً دیگر دنیای استکبار بعد از این حمله به خود اجازه نخواهد داد که به صورت عریان و مکشوف از اسرائیل حمایت کند؛ چنانکه موضعگیری رئیس جمهور آمریکا برای عدم جنگ با ایران، نشان دهنده ترس آنان از این عملیات و عمق فاجعه وارد شده بر پیکر کم جان رژیم صهیونسیتی است.

آیت الله حیدری با اشاره به خوشحالی حوزه های علمیه و اعلام حمایت آنان از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرزمین های اشغالی اظهار داشت: قطعاً حوزه های علمیه حمایت های خود از اقدامات اقتدار آفرین انقلاب اسلامی را وظیفه همیشگی خود می دانند و ان شاءالله همیشه در این مسیر قدم برداشته و کمک کار مردم و نظام اسلامی خواهند بود.

سعید چراغی
ارسال نظرات