۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۷۵۴۶۳۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

پشتیبانی از جبهه حق، وظیفه ای همگانی است

پشتیبانی از جبهه حق، وظیفه ای همگانی است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه همه ما امت پیامبر(ص) هستیم و باید اختلاف را کنار بگذاریم، گفت: وظیفه همه ما اخوت ایمانی و پشتیبانی از جبهه حق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزای رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در جمع مردم کاشان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند، هرکس از جماعت مسلمین فاصله بگیرد از جماعت کشور فاصله گرفته است، گفت: برای وحدت در جامعه باید تلاش داشته باشید تا دل‌ها را به یکدیگر نزدیک کنید.

وی با بیان اینکه همه ما امت پیامبر اعظم(ص) هستیم و باید اختلاف را کنار بگذاریم، گفت: وظیفه همه ما اخوت ایمانی و پشتیبانی از جبهه حق است.

به گفته وی نباید رفتار و عمل و اظهارات و منش به گونه‌ای باشد که برخی که ایمان شان قوی نیست و ضعیف است و با انقلاب رابطه خوبی ندارند به کل از نظام و انقلاب دلسرد و دور شوند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: انقلابی‌های پیشرو باید با عملکرد خودشان افراد ضعیف الایمانی را که با انقلاب آشتی ندارند، جذب خود و انقلاب و نظام کنند. 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: زمانی که ما یک امت واحده باشیم و همه در مسیر اسلام و نظام و انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا حرکت کنیم، هیچ قدرتی توان مقابله با ما را نخواهد داشت.

وی ادامه داد: امت اسلامی اختلافات را باید کنار گذاشته و به سلایق مختلف احترام بگذارند و از هر آنچه سبب کینه و اختلاف و تفرقه می‌شود پرهیز کنند، چرا که وظیفه ما اخوت ایمانی و پشتیانی از جبهه حق است. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات