۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۷۵۴۵۴۹
حجت الاسلام سید رسولی:

رژیم صهیونیستی در جهان منفورتر از قبل شده است

رژیم صهیونیستی در جهان منفورتر از قبل شده است
استادحوزه علمیه تبریز تأکید کرد که بعد از عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی در جهان منفورتر از قبل شده است.

حجت الاسلام میر علی سید رسولی استاد سطوح عالی حوزه علمیه شهرستان تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، با اشاره به اقدام اخیر رژیم کودک کش صهیونیستی اسرائیل اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی بعد از ناآرامی های داخلی دچار شوک بزرگی به نام طوفان الاقصی شد، شش ماه کشتار و نسل کُشی مردم غزه را به راه انداخت و خود را در جامعه جهانی منفور تر از قبل کرد و باعث ایجاد یک بیداری در بین مردم آزاده دنیا گردید.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تبریز مطرح کرد: این روزها دوست و دشمن واقعی را به ما نشان داد و دست حاکمان بی غیرت عرب بر مسلمین رو شد، اما اتحاد جبهه‌ مقاومت و قدرت آن و قدرت تاثیر در عرصه سیاسی، اقتصادی و نظامی توسط گروه های مقاومت از جمله حزب الله، انصارالله، جهاد اسلامی، حشدالشعبی و سپاه پاسداران مقتدر ایران به رخ جهانیان کشیده شد.

حجت الاسلام سید رسولی افزود: دشمنان برای فرار از این مخمصه و عدم توانایی در جنگ رو در رو، دست آویز ترور و بمب گذاری شدند که در مسیر زائرین سردار دلها در سال روز شهادت ایشان یک نمونه از آن موارد بوده است و این جنایت کثیف از خباثت این رژیم و دست در دست داشتن صهیونیستی و داعش در دست یکدیگر خبر می دهد.

وی خاطرنشان کرد: کار اخیر این رژیم در حمله به سفارت ایران در خاک سوریه که جزئی از خاک نظام تلقی می شود تیر خلاص را برای نابودی رژیم صهیونیستی زده و بر وعده ۲۵ سال تاکید نموده است، رهبر انقلاب در سخنرانی خود از انتقام این اقدام و شهدای مدافع حرم سخن گفته و فرمودند آنان را از اقدام خود پشیمان می کنیم.

 در پایان استاد سطوح عالی حوزه علمیه تبریز از اقدامات انقلابی، صریح و شفاف خبرگزاری رسا تشکر و قدردانی و تصریح کرد: خبرگزاری رسا یک رسانه حوزوی انقلابی هست که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری گام بر می دارد.

وحیدنستوهی
ارسال نظرات