۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۷۵۴۵۱۹
آیت الله اراکی:

مقاومت، حرکت رو به زوال رژیم صهیونیستی را نشان داد

مقاومت، حرکت رو به زوال رژیم صهیونیستی را نشان داد
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه، بیان داشت: هرچه این رژیم جنایات بیشتری کند به سقوط خود نزدیک‌تر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن اراکی عضو شورای عالی حوزه های علمیه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگاران با تقدیر از حضور دشمن شکن و حماسی مردم در روز جهانی قدس، اظهار داشت: خوشبختانه مردم معتقد و مومن در سال جاری، همانند سال‌های قبل با احساس مسئولیت و با تمام توان، در راهپیمایی حضور پیدا کردند و شور و شکوه ایجاد کردند.

وی این حضور را نشان دهنده عزم ملت ایران در حمایت از مردم غزه دانست و در خصوص پیروزی فلسطین در آینده ای نزدیک ابراز امیدواری کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سردرگمی رژیم صهیونیستی در پی طوفان الاقصی، تصریح کرد: مردم غزه و نیروهای مقاومت و سوریه نشان‌ دادند حرکت رژیم صهیونیستی رو به زوال است.

آیت الله اراکی با در پایان جنایات رژیم صهیونیستی را عامل نزدیک شدن آن به سمت سقوط دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم هرچه سریع‌تر این سقوط محقق شود و تا ماه‌های آینده رژیم غاصب صهیونیستی به نابودی کامل برسد.

ارسال نظرات