۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۷۵۴۴۶۶

تل‌آویو از ترس حمله ایران، مرخصی ارتش را به حالت تعلیق درآورد

تل‌آویو از ترس حمله ایران، مرخصی ارتش را به حالت تعلیق درآورد
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که این رژیم از ترس انتقام ایران مرخصی نیرو‌های ارتش را لغو کرده و اقدامات امنیتی را تا حد بسیار بالایی افزایش داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه از تعلیق مرخصی سربازان و افسران واحد‌های رزمی به دلیل ترس از پاسخ ایران خبر داد.

براساس گزارش المیادین، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که ارتش این رژیم در حال افزایش آماده باش در شمال و اطراف ایلات و فراخوان ذخیره سامانه پدافند هوایی است.

 رسانه‌های صهیونیستی همچنین گزارش دادند که نهاد‌های امنیتی و نظامی امروز شروع به فعال کردن سیستم پارازیت جی پی اس در سراسر اراضی اشغالی از جمله گوش دان و منطقه مرکزی کردند.این رسانه‌ها اعلام کردند که فعال شدن پارازیت جی پی اس به دلیل هشدار شدید امنیتی در انتظار هرگونه واکنش ایران بوده است.

آن‌ها همچنین اعلام کرد که اقدام امنیتی رژیم صهیونیستی بخشی از آمادگی برای پاسخ ایران و پرتاب موشک‌های کروز، پهپاد‌ها یا موشک‌های هدایت شونده است.

 از ابتدای هفته جاری پارازیت‌ها در شمال (در مرز با لبنان) و صبح روز پنجشنبه در ایلات، آراوا و گوش دان نیز فعال شد.

 سردار سرتیپ رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران روز گذشته با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در تلاش است تا انتقام خسارات خود در عملیات طوفان الاقصی را با ترور رهبران انتقام بگیرد، تاکید کرد که این رژیم حملات مرگبار بیشتری دریافت خواهد کرد.

 «کانال ۱۳» رژیم صهیونیستی تأیید کرد که ارتش اشغالگر به دلیل ترس از واکنش ایران به ترور در سوریه، از جذب نیرو‌های ذخایر در تشکیلات پدافند هوایی در شرایط هشدار خبر داده است.

شبکه ۱۲ اسرائیل نیز از سویی دیگر به نقل از سخنگوی ارتش اشغالگر نوشت: پس از ارزیابی وضعیت، تشکیلات پدافند هوایی از جمله جذب نیرو‌های ذخیره تقویت خواهد شد.

 این پس از آن صورت می‌گیرد که یکی از مقامات سابق موساد تایید کرد که ایران توانایی و انگیزه‌ای برای پاسخ به حمله‌ای که کنسولگری این کشور در دمشق را هدف قرار داد.

 رژیم اشغالگر دوشنبه گذشته یک حمله هوایی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق انجام داد که منجر به تخریب کل ساختمان کنسولگری و شهید و زخمی شدن افراد داخل آن شد.

ارسال نظرات