۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۷۵۴۴۵۴

دعوت رهبر انقلاب، مراجع تقلید، شخصیت‌ها و نهاد‌های کشوری و حوزوی برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

دعوت رهبر انقلاب، مراجع تقلید، شخصیت‌ها و نهاد‌های کشوری و حوزوی برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع تقلید، شخصیت‌ها و نهاد‌های حوزوی و کشوری طی سخنان و صدور بیانیه‌هایی، ملت ایران را برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام  تقلید، شخصیتها و نهادهای حوزوی و کشوری طی سخنان و صدور بیانیه هایی ملت ایران را برای حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس امسال دعوت کردند.
 
رهبر انقلاب:
روز قدس امسال خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب تبدیل خواهد شد
 
دعوت رهبر انقلاب، مراجع تقلید، شخصیت‌ها و نهاد‌های کشوری و حوزی برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
 
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار سران قوا، جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام و چهره‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی، با اشاره به دو شکست رژیم جنایتکار صهیونیستی در «طوفان‌الاقصی و تحقق اهداف حمله به غزه»، تأکید کردند: روز قدس امسال ان‌شاءالله با درخشش ملت ایران و حضور ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه، به یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب تبدیل خواهد شد.
 
دعوت رهبر انقلاب، مراجع تقلید، شخصیت‌ها و نهاد‌های کشوری و حوزی برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
 
دعوت آیت الله مکارم شیرازی از امت اسلام و ملت ایران برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس
 
حضرت آیت الله مکارم شیرازی با صدور پیامی امت اسلام و ملت ایران را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد و همچنین از علمای جهان اسلام خواست تا در دفاع از مظلومان فریاد برآورند و با وحدت کلمه و در سایه حمایت گستردۀ امت مسلمان، دولت های اسلامی و دیگر دولتهای عالم را به فشار همه جانبه بر رژیم صهیونیستی وادار کنند.
 
در بخشی از این پیام آمده است: در پایان ضمن دعوت همه مردم عزیز و شریف ایران و مسلمانان جهان به شرکت پر شور و گسترده در راهپیمایی روز قدس و محکومیت این جنایات، شفای عاجل مجروحان، تسلای دل داغدیدگان، مغفرت و رضوان شهدا و رهایی همه مظلومان به ویژه مردم ستمدیدۀ غزه را از درگاه خداوند متعال مسألت نموده، امیدوارم خداوند در این ماه مبارک به همۀ مسلمانان عزت و نصرت عطا فرماید. وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيُّ عَزِيزٌ.
 
دعوت رهبر انقلاب، مراجع تقلید، شخصیت‌ها و نهاد‌های کشوری و حوزی برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
 
دعوت آیت الله نوری همدانی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس
 
حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید در پیامی ویدئویی از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
 
این مرجع تقلید در بخشی این پیام تصریح کرد:
 
امروز مسئله مهم در جهان اسلام همانطور که امام فرمودند از میان برداشتن رژیم صهیونیستی است و رهبر معظم انقلاب هم مکرر بیان کردند که رژیم صهیونیستی باید نابود بشود.
 
برای خاطر اینکه باعث اخلال و باعث رنج و زحمت همه مسلمانان جهان است. فلذا لازم است که امسال جمعه آخر ماه رمضان مسلمانان با شدت بیشتر به میدان بیایند.
تعداد بازدید : 4

 

دعوت رهبر انقلاب، مراجع تقلید، شخصیت‌ها و نهاد‌های کشوری و حوزوی برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

دعوت آیت‌الله سبحانی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

حضرت آیت الله سبحانی در پیامی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

متن پیام این مرجع تقلید به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از طرف حضرت امام (قدس سره) روز قدس نامگذاری شده است و هدف از این نامگذاری این است که مسلمانان جهان همگان به کمک مظلومان فلسطینی برخیزند و نابودی نظام غاصب صهیونیسم را از خداوند متعال درخواست کنند.

از هموطنان عزیز روزه دار درخواست می شود با دیگر کشورهای اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت نمایند و وحدت جامعه اسلامی در آزادی قدس به منصه ظهور برسانند.

 

 آیت الله جوادی آملی: حضور همگان در  «راهپیمایی روز قدس» هم تقویت عدل است و هم تضعیف ظلم

حضرت آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: حضور همگان در «راهپیمایی روز قدس» هم تقویت عدل است و هم تضعیف ظلم، هم تقویت مظلوم است و هم تضعیف ظالم، هم امنیت داخلی را تضمین می کند، هم امان مسلمانان را حفظ می کند، هم امنیت و امان «قدس» را تأمین می کند.

دعوت رهبر انقلاب، مراجع تقلید، شخصیت‌ها و نهاد‌های کشوری و حوزوی برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

متن پیام حضرت آیت الله جوادی آملی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور حماسی امت اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سنت حسنه ای از امام خمینی (قدس سره) جهت آزادسازی قدس از الحاد و شرک و رهایی قدسیان فلسطینی از ظلم و آوارگی است.

روز قدس تنها برای آزادسازی محرومان فلسطین نیست، بلکه روز قدس قداستی دارد به طول و عرض جهان اسلام.

حضور همگان در «راهپیمایی روز قدس» هم تقویت عدل است و هم تضعیف ظلم، هم تقویت مظلوم است و هم تضعیف ظالم، هم امنیت داخلی را تضمین می کند، هم امان مسلمانان را حفظ می کند، هم امنیت و امان «قدس» را تأمین می کند، هم امنیت و امان فلسطینی های مطرود و مظلوم را تأمین می کند و هم استکبار و صهیونیست را محکوم و مخذول می کند و جهان را برای ظهور و حضور صاحب اصیل و اصلی اش فراهم می کند، که امیدواریم اینچنین باشد.

امیدواریم همگان در این آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که پیام امام راحل را احیا می‌ کنند، در راهپیمایی شرکت نمایند.

 

دعوت رهبر انقلاب، مراجع تقلید، شخصیت‌ها و نهاد‌های کشوری و حوزی برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
 
آیت الله رئیسی:
مادامی که اشغال قدس شریف ادامه دارد همه روزهای سال، روز قدس است
 
آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سخنانی در مراسم «منبر القدس» تدبیر تاریخی و هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‏عنوان روز جهانی قدس را حرکتی الهام‏بخش و وحدت‏آفرین در دفاع از زنده نگه‏داشتن آرمان ملت فلسطین، تقویت جبهه مقاومت و اتحاد امت اسلامی دانست و آن را یادآور نزدیکیِ پیروزی نهایی مردم رنج‌کشیده و صبور فلسطین بر متجاوزان و نمادی از همبستگی، وحدت و همدلی امت اسلامی برای حل مسئله فلسطین و بیرون راندن متجاوزان از تمام اراضی اشغالی فلسطین دانست.
 
وی افزود: مادامی که اشغال قدس شریف ادامه دارد، چنانکه رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای فرمودند، «همه روزهای سال، روز قدس است؛ قدس شریف، قلب فلسطین و سراسر کشور غصب‌شده، ادامه‌ی قدس است.»
 
دعوت رهبر انقلاب، مراجع تقلید، شخصیت‌ها و نهاد‌های کشوری و حوزی برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
 
جامعه مدرسین در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس؛
سکوت برخی کشور‌های اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی آنان را همراه با خونخواران اسرائیلی به سقوط خواهد کشاند
 
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای ضمن دعوت ملت شریف  ایران برای حضور در راهپیمایی جهانی قدس تصریح کرد: کسانی که در برخی کشور‌های به اصطلاح اسلامی دست در دست استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی دارند، بدانند؛ سکوت در مقابل جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی آنان را همراه با خونخواران اسرائیلی به سقوط خواهد کشاند.
 
در بخشی از این بیانیه آمده است: کسانی که در برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی دست در دست استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی دارند بدانند؛ امروز قدس و غزه معیاری برای سنجش ادعای مسلمانیشان است و سکوت در مقابل جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی آنان را همراه با خونخواران اسرائیلی به سقوط خواهد کشاند.
 
دعوت رهبر انقلاب، مراجع تقلید، شخصیت‌ها و نهاد‌های کشوری و حوزی برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
 
مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای:
آزادی قدس شریف منوط به استمرار مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و سازش ناپذیری در برابر رژیم غاصب صهیونیستی است
 
مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای از تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
 
متن بیانیه مجلس خبرگان رهبری به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
«وَلَقَد کَتَبنَا فِی الزَّبُورِ مِن بَعدِ الذِّکرِ أَنَّ الأَرضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّـلِحُونَ»
 
روز قدس از ابتکارات امام راحل عظیم الشأن(ره) و عرصه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از مظلومان عالم به ویژه فلسطین مظلوم و اعلام برائت از جبهه استکبار و در رأس آن، رژیم صهیونیستی است.
 
بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در واقع با اعلام جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، مسلمانان جهان را به اتحاد و همدلی به عنوان یک عنصر حیاتی و راهبردی در برابر ظالمان عالم است فرا خواند و امروز نیز مقام معظم رهبری«مدظله العالی» با همان نگاه ژرف اندیشانه، تنها راه ریشه‏کن کردن این غده سرطانی و عنصر فساد در عالم را مقاومت و مبارزه می دانند و بر اولویّت مسئله غزه در افکار عمومی مردم دنیا و خروش ملتها علیه جنایات فجیع رژیم اشغالگر قدس در جهان تأکید دارند.
 
اما آیا وقت آن نرسیده است که سران دولت‏های اسلامی با مشاهده عظمت طوفان الاقصای رزمندگان فلسطینی و رنج مردم بی دفاع غزه، دست از سیاست عادی‏سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی کشیده و به جای سکوت و بعضاً همراهی با این دشمنان اسلام و مسلمین، به پشتیبانی همه جانبه از ملت غیور فلسطین برخیزند و با بسیج امکانات اقتصادی، سیاسی و نظامی خود، طومار حیات این رژیم نامشروع را در هم پیچیده و این غده سرطانی را از قلب دنیای اسلام، محو کنند و به وعده الهیِ «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ» ایمان آورند؟!
 
مجلس خبرگان رهبری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر مقاومت به ویژه شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق و به شهادت رساندن سردار حاج محمدرضا زاهدی و جمعی از همرزمان عزیز این فرمانده باسایقه سپاه پاسداران انقلای اسلامی و اعلام حمایت مجدد از مردم سرافراز فلسطین و مقاومتِ قهرمان، ملت های مسلمان و آزادگان جهان به ویژه مردم شریف ایران اسلامی را بر زنده نگه داشتن آرمان فلسطین و برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم روز قدس که امروز دیگر به برکت خون شهدا و مظلومیت زنان و کودکان غزه بیش از پیش به یک خروش جهانی مبدل شده، تأکید می کند و تحقق پیروزی ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف را منوط به استمرار مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و سازش ناپذیری در برابر رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان ستمگر او می داند.
 
احمد جنتی
رئیس مجلس خبرگان رهبری
 
 
دعوت رهبر انقلاب، مراجع تقلید، شخصیت‌ها و نهاد‌های کشوری و حوزی برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
 
آیت الله کعبی در پیامی:
حضور مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس، نمادی از عمل صالح و جهاد در راه خدا است
 
آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن محکومکردن جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، مردم به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
 
در بخشی از این پیام آمده است: حضور گسترده مردم در روز قدس، نشان‌دهنده اراده ملت‌ها برای پایان دادن به حکومت رژیم ظالم و جنایتکار صهیونیستی است. شرکت مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس، نمادی از عمل صالح و جهاد در راه خدا است و وعده‌ی حتمی خداوند در یاری مظلومان و مستضعفان قطعی است و پیروزی مردم مظلوم و قدرتمند غزه و حماس و جهاد اسلامی در آینده‌ای نزدیک است.
 
پیام آيت الله حسینی خراسانی به مناسبت روز قدس: 
با حضور پر شکوه خود در روز جهانی قدس، نابودی اسرائیل را به همه مظلومان بشارت می‌دهیم
 
آیت الله سید احمد حسینی خراسانی از اعضای مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی به مناسبت روز قدس، جنایات اخیر رژیم منحوس صهیونیستی را، موجب شتاب در اضمحلال و نابودی اسرائیل دانسته‌اند. متن پیام وی بشرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
جمعه آخر ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس، روز اسلام و روز اعلام حمایت از زنان، مردان و کودکان مظلوم و مقتدر فلسطین و غزه و روز ابراز نفرت و لعنت بر رژیم کثیف و جنایت‌کار صهیونیستی است.
 
روز قدس، سفارش اسلام، وصیت امیرالمؤمنین علیه السلام، یادگار امام، اندیشه بلند رهبر عزیز انقلاب و مطالبه همه آزادی‌خواهان جهان است.
 
روز قدس امسال با همهٔ سال‌های گذشته متفاوت است. صهیونیست‌های جنایت‌کار بر اثر ذلّتی که گرفتار آن شده‌اند دیوانه‌وار خود را به هر آب و آتشی می‌زنند و با به شهادت‌رساندن فرزندان رشید اسلام سردار سرافراز شهید زاهدی و همرزمانش بر نابودی و اضمحلالش شتاب کرده است. به حول و قوه الهی با حضور پر شکوه خود در روز جهانی قدس، نابودی اسرائیل را به همه مظلومان بشارت می‌دهیم. 
 
 
دعوت رهبر انقلاب، مراجع تقلید، شخصیت‌ها و نهاد‌های کشوری و حوزی برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
 
رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس خبر داد؛
برگزاری مراسم تشییع شهید زاهدی و یارانش در روز قدس
 
سردار رمضان شریف دبیر ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری روز جهانی قدس از برگزاری مراسم تشییع شهدای حمله اخیر به دفتر کنسولگری ایران در سوریه در راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران راس ساعت 10 از میدان فردسی به سمت میعادگاه نماز جمعه دانشگاه تهران  برگزار می شود.
 
دعوت رهبر انقلاب، مراجع تقلید، شخصیت‌ها و نهاد‌های کشوری و حوزی برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
 
دعوت مرکز مدیریت حوزه از مردم برای شرکت باشکوه در راهپیمایی روز قدس
 
مرکز مدیریت حوزه­ های علمیه با محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی خصوصاً حمله به سرکنسولگری ایران در دمشق از مردم همیشه در صحنه و عموم طلاب و روحانیت بصیر دعوت می­ کند با حضور قوی­‌تر خود در راهپیمایی روز قدس، جنایات رژیم جعلی کودک کش و حامیان این رژیم منحوس را محکوم کنند.
 
در بخشی از این بیانیه تصریح شده است: مرکز مدیریت حوزه های علمیه ضمن محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم سفاک و خونریز اسرائیل خصوصاً در حمله به سرکنسولگری ایران اسلامی در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرزندان عزیز خود، از مردم همیشه در صحنه و مومن ایران اسلامی و عموم طلاب و روحانیت بصیر دعوت میکند با حضور قوی‌تر خود در راهپیمایی باشکوه روز قدس امسال، جنایات رژیم جعلی وسفاک صهیونیستی و حامیان این رژیم منحوس را محکوم کرده و با حمایت از جبهه مقاومت و رزمندگان مجاهد غزه در راستای نیل مردم مظلوم فلسطین به آرمان آزادی قدس شریف از هیچ تلاشی دریغ نورزند.
 
دعوت رهبر انقلاب، مراجع تقلید، شخصیت‌ها و نهاد‌های کشوری و حوزی برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
 
بیانیه مشترک جامعه الزهرا و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در پاسداشت روز قدس
 
جامعه الزهرا علیهاالسلام و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در بیانیه مشترکی از اقشار مختلف مردم برای حضور دشمن شکن در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.
 
در بخشی از این بیانیه آمده است: از همه مردم آزادی‌خواه جهان، به‌ویژه امت مومن و روز‌دار ایران و طلاب حوزه‌های علمیه دعوت به عمل می‌آید تا در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم فلسطین و محور مقاومت شرکت نمایند و بار دیگر طنین حمایت از قدس شریف و انتفاضه ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم جعلی، غاصب و اشغالگر صهیونیستی را سر داده و تجلی بخش نماد عینی وحدت و حمایت همه جانبه امت اسلامی از آرمان‌های فلسطین، این پاره تن اسلام و قدس شریف باشند.
 
دعوت رهبر انقلاب، مراجع تقلید، شخصیت‌ها و نهاد‌های کشوری و حوزی برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
 
ارتش:
مقاومت تنها راه حل مسئله فلسطین است
 
ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت روز جهانی قدس، بیانیه‌ای صادر کرد و تنها راه حل مسئله فلسطین را مقاومت و مبارزه تا نابودی رژیم صهیونیستی عنوان کرد.
 
 در بخشی از این بیانیه آمده است: خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن جنایت‍های گستره رژیم صهیونیستی به ویژه در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و ترور دیپلمات‍ها و مستشاران نظامی کشورمان، از امت اسلامی و ملت مومن و بصیر ایران دعوت می‌کند تا با حضور پرشور و انقلابی در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس از ملت مظلوم و آرمان برحق فلسطین حمایت کنند.
 
علمای اهل سنت نیز در گفت‌وگوها و بیانیه هایی ضمن دعوت مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، این حضور را سبب تقویت جبهه مقاومت و ضعف استکبار جهانی دانستند.
 
دعوت رهبر انقلاب، مراجع تقلید، شخصیت‌ها و نهاد‌های کشوری و حوزوی برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
 
مولوی سلامی:
اسرائیل آخرین روز‌های عمر سیاسی خود را سپری می‌کند/ پس از پیروزی مقاومت، حکام عرب از رفتار دوگانه خود پشیمان خواهند شد
 
مولوی نذیر احمد سلامی نماینده مردم اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: اسرائیل آخرین روزهای حیات سیاسی خودش را پشت می گذارد چرا که در تمام دنیا و احزاب اسلامی برعلیه او قیام کرده اند و موضوع فلسطین وجدان انسانهای بیدار را به لرزه در آورده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دستاورد حضور مردم برای نیروهای حماس تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس قوت قلبی برای جبهه مقاومت است و یقیناً نیروهای حماس و جبهه مقاومت باور دارند که توده های مردم پشتیبان مقاومت هستند و تا زمانی که مردم از جبهه فلسطین حمایت کنند، پیروزی از آن فلسطینان خواهد بود و نیروهای اسلامی حماس دست از مقاومت خود بر نخواهند داشت.

مولوی سلامی ادامه داد: حضور مردم در سراسر دنیا به پشتیبانی از ملت فلسطین درس بزرگی برای حکام کشورهای عربی است که در این امر ملاحظه و جانبداری می کنند و آنگونه که شایسته ملت فلسطین می باشد، حمایت و پشتیبانی نمی کنند.

وی افزود: پس از پیروزی جبهه مقاومت حکام عرب از رفتار دوگانه خود پشیمان خواهند شد اما پشیمانی سودی ندارد و از رفتار خود نادم و سرافکنده خواهند شد.

دعوت رهبر انقلاب، مراجع تقلید، شخصیت‌ها و نهاد‌های کشوری و حوزوی برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

مولوی ساداتی:
حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس به معنای غیرت دینی و روحیه انسانی است

مولوی عبدالصمد ساداتی امام جمعه سراوان با بیان اینکه اسرائیل هویتی ندارد، افزود: یهودیان اسرائیلی سرزمین های مسلمانان را غصب کردند و از این جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه همه مسلمانان می باشد و در این موضوع هیچ مذهب و مسلمانی شک و شبهه ای ندارد و همگان این جنایات را محکوم می کنند.

مولوی ساداتی ضمن دعوت از همه مردم اهل سنت برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: همه باید در راهپیمایی روز قدس مشارکت پرشور داشته باشد، این حضور به معنای غیرت دینی و روحیه انسانی است.

امام جمعه اهل سنت سراوان رژیم صهیونیستی را غیرانسانی و منحوس برشمرد و اظهار داشت: در روز قدس باید صدای مسلمانان سلاحی برعلیه صهیونیست های اسرائیلی باشد که این روزها با جنایات خود آرامش و امنیت مردم مظلوم فلسطین خصوصاً کودکان و زنان بی سرپناه را از بین برده اند.

وی ادامه داد: حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس برکات فراوانی به دنبال دارد همانگونه که خدای تبارک و تعالی فرموده اند «یدالله مع الجماعه» اگر همه علیه استکبار قیام کنند، این رژیم به زباله دان تاریخ خواهد پیوست.

 

گزارش خبرگزاری رسا حاکی است، نهادها، مدارس، شخصیت ها، اساتید، شخصیت های برجسته حوزوی و شخصیت های کشوری و سیاسی و ائمه جمعه، نمایندگان ولی فقیه و علمای بلاد نیز در  بیانیه ها و نیز گفت وگوهای جداگانه با خبرگزاری رسا آحاد مردم را به حضوری گسترده در نخستین راهپیمایی روز قدس پس از عملیات مهم و راهبردی طوفان الاقصی دعوت کردند. 

میثم صدیقیان
ارسال نظرات