۲۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۷۵۴۳۸
نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان:

مردم در 22 بهمن نقشه دشمنان را نقش برآب کردند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سیستان و بلوچستان، با صدور بیانیه ای مشترک تصریح کردند: با حضور دشمن شکن ملت شریف ایران در راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن، فتنه گری های ایادی منفور و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی نقش برآب شد .
مردم در 22 بهمن نقشه دشمنان را نقش برآب کردند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان،حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان و علی محمد آزاد، استاندار سیستان و بلوچستان در بیانیه مشترک از حضور آگاهانه و پرشور مردم انقلابی و همیشه در صحنه این استان در راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن، قدردانی کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: خداوند را شاکریم که امسال نیز همچون سالهای گذشته مراسم بزرگداشت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه و عظمتی وصف ناشدنی همزمان با سراسر کشور در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد .

در این بیانیه تأکید شده است: حماسه حضور و شعور مردم بزرگوار ایران اسلامی و استان سیستان و بلوچستان، تحلیل ها و برداشت های نابجای دشمنان اسلام و در رأس همه آنها استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار را بی اثر کرد .

در بخش پایانی بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سیستان و بلوچستان تصریح شده است: فتنه گری های ایادی منفور و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با حضور دشمن شکن ملت شریف ایران نقش برآب شد و برگ زرین دیگری بر پرونده افتخارات مردم مرزدار و متعهد این سرزمین افزود ./940/د102/ص
ارسال نظرات