۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۴
کد خبر: ۷۵۴۳۰۵
آیت الله کعبی:

جنایت رژیم صهیونیستی نشانه استیصال و برای خروج از باتلاق پیچیده غزه است

جنایت رژیم صهیونیستی نشانه استیصال و برای خروج از باتلاق پیچیده غزه است
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن محکومیت جنایت صهیونیست ها تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه در پاسخ به جنایات دشمنان تردید به خود راه نداده است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد.

متن بیانیه این عضو مجلس خبرگان رهبری بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَمِنَ النَّاسِ مَن یَشْرِی نَفْسَهُ ابْتِغَاء مَرْضَاتِ اللّهِ وَاللّهُ رَؤُوفٌ بِالْعِبَاد» 

«و از میان مردم کسانی هستند که جان خود را در جستجوی خشنودی خداوند می‌فروشند، و خداوند به بندگانش مهربان است.» (بقره/۲۰۷)

در این روزهای عزاداری امیرالمؤمنین، الگوی جهادگران و مقاومت اسلامی، شاهد شهادت سرداران سرافراز پاسدار محمد رضا زاهدی و محمد هادی حاجی رحیمی به همراه یارانشان، پیروان راه شهید حاج قاسم سلیمانی، در حمله‌ای بی‌رحمانه توسط رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی بودیم. این عملیات تروریستی که با قوانین و موازین بین‌المللی در تضاد است، جنایتی آشکار، مخاصمه و جنگ محسوب می‌شود. در این لحظات، ضمن تبریک و تسلیت به مقام معظم رهبری، جبهه مقاومت اسلامی، همرزمان شهید حاج قاسم، رزمندگان بی‌مرز، و خانواده‌های شهدای بزرگوار ایرانی، و یاران مقاومت اسلامی در راه آزادی قدس بر این نکات تأکید می‌کنم:

۱. این تجاوز تروریستی، نشان‌دهنده ناتوانی و استیصال رژیم صهیونیستی است که در تلاش برای خروج از وضعیت پیچیده و باتلاق جنایت در غزه، به گسترش جنایت‌های خود دست زده است. این اقدام، نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی و ملت ایران در مرکز مبارزه شجاعانه با این رژیم قرار دارند و در راه آزادی قدس و فلسطین، علاوه بر پشتیبانی همه‌جانبه از مقاومت اسلامی در فلسطین همچنان قهرمانانی را تقدیم این راه پر افتخار می‌کنند.

۲. جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه در پاسخ به جنایات دشمنان دچار تردید نشده است. انتقام ما قاطع، عملی، غیر انفعالی و با برتری خواهد بود و مقاومت اسلامی تا ریشه‌کن شدن رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت.

۳. در جنگ روایت‌ها، انتظار می‌رود که رسانه‌های مقاومت، ایمان، امید، و استحکام درونی جبهه مقاومت را به همراه هم‌افزایی، یکپارچگی، و عقلانیت جهادی، و همچنین عزم، اراده، اقتدار، استواری، و آمادگی کامل را بازتاب دهند.

۴. حضور گسترده مردم در روز قدس، نشان‌دهنده اراده ملت‌ها برای پایان دادن به حکومت رژیم ظالم و جنایتکار صهیونیستی است. شرکت مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس، نمادی از عمل صالح و جهاد در راه خدا است و وعده‌ی حتمی خداوند در یاری مظلومان و مستضعفان قطعی است و پیروزی مردم مظلوم و قدرتمند غزه و حماس و جهاد اسلامی در آینده‌ای نزدیک است.

۵. با وجود جنایت‌های وحشیانه، مقاومت اسلامی همچنان در موقعیت ابتکار عمل قرار دارد و ضربات سنگینی و شکست‌های بزرگی به رژیم صهیونیستی وارد کرده است. این شهادت‌ها، پاداش آن تلاش‌های بزرگ است.

در پایان، برای شهدای گرانقدر راه آزادی قدس، ارتقاء مقام، و برای رهبری دانا و بصیر انقلاب اسلامی، طول عمر با عزت، و برای تعجیل در ظهور حضرت بقیة الله (عج)، دعا می‌کنیم. بمنه و کرمه انه سمیع مجیب.

۱۳/۱/۱۴۰۳ هـ.ش

عباس کعبی

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

حسین عجمی
ارسال نظرات