۲۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۷۵۴۲۱
مجمع نمایندگان سمنان؛

مردم در 22 بهمن دشمن را نامید و دوستان انقلاب را امیدوارتر کردند

خبرگزاری رسا ـ مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانه ای از حضور حماسی و کم نظیر مردم این استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تقدیر کرد.
بيانيه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانه ای از حضور حماسی و کم نظیر مردم این استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تقدیر کرد.

در بیانیه نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی آمده است: حماسه ای که ملت شریف ایران و نیز مردم استان سمنان در 22 بهمن آفرید تجدید عهد با آرمانهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بود.

این بیانیه می افزاید: در این برهه که دشمنان دیرین این انقلاب الهی در خارج و منافقان و فریب خوردگان داخلی آرزوی ضربه زدن به این انقلاب را در دل می پرورانند نفس مسیحایی امام خمینی (ره) در کالبد ایران اسلامی دمید و ملت ایران با حضور قاطع خود نقش آفریدند و دشمن را نامید و دل دوستان انقلاب اسلامی را امیدوارتر کردند.

در بیانیه مجمع نمایندگان استان سمنان از این حضور وسیع و حماسی سپاسگزاری و بر ضرورت خدمت بیش از پیش به این مردم آگاه و هوشیار توسط مسؤولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید شده است.

این بیانیه را کاظم جلالی، نماینده مردم شاهرود، مصطفی کواکبیان، نماینده مردم سمنان، عبدالرضا ترابی، نماینده مردم گرمسار و حجت الاسلام حسن ملک محمدی نماینده مردم دامغان امضا کرده اند./960/د102/ص

ارسال نظرات