۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۷۵۳۵۹۵
استاندار فارس مطرح کرد؛

رمضان؛ فرصت بازگشت به ارزش ها

رمضان؛ فرصت بازگشت به ارزش ها
استاندار فارس به مناسبت حلول ماه رمضان پیامی صادر و تأکید کرد که رمضان ماه فرصت بازگشت به ارزش ها است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، محمدهادی ایمانیه طی پیامی حلول ماه مبارک رمضان را به عموم مردم و جامعه ایمانی فارس تبریک گفت.
 
متن پیام استاندار فارس به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
اَللّهُمَّ رَبَّ شَهْرِ رَمَضانَ الَّذى اَنْزَلْتَ فیهِ الْقُرْآنَ وَافْتَرَضْتَ على عِبادِکَ فیهِ الصِّیامَ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ
 
ماه مبارک رمضان، که درهای رحمت واسعه ی الهی، به روی بندگان گشوده می شود و شیاطین، آزادی فریبِ آدمی را از دست می دهند، مناسب ترین فرصتِ بازگشت به ارزش های حقیقی، توبه، درمانِ منیّت ها و امراض روحی، و چشیدنِ دوباره ی لذتِ عبادتِ منطبق با فطرت آدمی است. ماهی که امیدداریم با آغاز آن کمال انقطاع به سمت خدای متعال رزقمان شود و از هر آن چه غیر او، رها شویم.
 
چه زیباست جان به چشمه ی زلال رمضان بشوییم تا جسم به خیر مقدمِ بهار بَریم و در زمره ی شکیبایان و راستگویان و فرمانبرداران و انفاق کنندگان و آمرزش خواهان در سحرگاهان قرار گیریم.
 
اینجانب، ماه شریف و مبارک رمضان را به شما مردم مؤمن و متدیّن استان عالِم خیز فارس، تبریک و تهنیت گفته ، از مردم عزیز و دستگاه های ذیربط می خواهم برای تکریم این ماه و رعایت شؤونات آن، همت والا مصروف دارند.
 
از مدیران محترم دستگاه های اجرایی و ادارات دولتی نیز درخواست می کنم ضمن فراهم ساختن تمهیدات مناسب برای بهره گیری هرچه بیشتر همکاران از فیوضات معنوی این ماه در برنامه ها و مراسم افطاری، توجه نمایند تا از هرگونه تجمل و اسراف، خاصه از محل اعتبارات دولتی پرهیز کنند.
 
در پایان از درگاه خداوند متعال، سلامت و سعادت همگان‌ و توفیق عبادت و قبولی طاعات مومنان و روزه داران را در این ماه مبارک، به ویژه شب های سرنوشت ساز قدر مسألت دارم.
 
محمد هادی ایمانیه
ارسال نظرات