۲۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۷۵۳۵۶
امام جمعه زنجان:

22 بهمن روز رسوایی جریان فتنه بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در زنجان گفت: 22 بهمن روز فاصله‌گذاری میان دوست و دشمن و روز رسوایی جریان فتنه‌ای بود که عقبه‌ای 20 ساله داشت.
امام جمعه زنجان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی واعظی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان در خطبه‌ های نماز جمعه با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: یوم‌الله 22 بهمن روز تحقیر مستکبران عالم بود، تا نهایت تاریخ روز جشن و سرور و شادی همه مستضعفان جهان و ماتم و عزای همیشگی همه مستکبران و جباران عالم بود.

وی ادامه داد: 22 بهمن به عنوان «فرقان بزرگ» یعنی روز فاصله‌گذاری میان دوست و دشمن و روز رسوایی جریان فتنه‌ای بود که عقبه‌ای 20 ساله داشت.

امام جمعه زنجان اظهار داشت: ملت شریف ایران با حضور حماسی خود با بصیرت و آگاهی وصف‌ناپذیر به جهانیان برای چندیمن بار ثابت کردند پشت سر رهبری و مقتدای الهی خود حضرت آیت الله امام خامنه‌ای برای حفظ کیان اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداری از‌ آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) با جان و دل پیوسته در صحنه هستند.

وی افزود: ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور یکپارچه خود اتحاد و همدلی و حضور همه جانبه خود را در صحنه‌های مختلف انقلاب به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه به پیام اصلی راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره کرد و گفت: ملت ایران با حضور گسترده خود یک بار دیگر حمایت خود را ولایت فقیه و رهبری انقلاب اعلام کردند.

وی با اشاره به گذشت 31 سال از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران در 31 سال گذشته با توطئه‌‌های خود تلاش داشتند که به نظام و انقلاب ضربه بزنند اما با حضور حماسی مردم در همه صحنه‌های مختلف، توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین واعظی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مراسم عزاداری مردم زنجان در پیشگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این مراسم افتخاری برای مردم استان است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌های عزاداری مردم استان در قالب عزاداری حسینیه اعظم و زینبیه اعظم عنوان داشت: برگزاری این مراسم‌های عزاداری در روزهای هشتم و یازدهم محرم افتخاری برای استان و نماد عزاداری‌های صحیح مذهبی است.

امام جمعه زنجان در پایان با تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص)، گفت: پیروان پیامبر گرامی اسلام به عذابی مگر به خاطر کفر، انکار غدیر و ولایت امیرالمومنین گرفتار نمی‌شوند./935/پ202/ص

ارسال نظرات